Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uvanlig med analsex?

Gjest Olsen

Anbefalte innlegg

Mitt spørsmål er egentlig ganske kort. er det normalt å ha analsex med kjæresten, eller er det veldig uvanlig? Fikk spørsmål, og er veldig usikker.

Ps: jeg er gutt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det Wizzlee sier stemmer, tror jeg det i veldig stor grad skyldes at man ikke har gått forsiktig nok frem, som har ført til at det ble svært ubehagelig for "mottakende" part. Dette er jo opprinnelig ment å være en enveiskjørt gate. Utfordrer man naturen på denne måten må man regne med å tåle litt motgang, bokstavelig talt.

Selv har jeg aldri prøvd, men hadde sikkert vært artig å utforske det litt, om jeg fikk sjansen. Tror ikke det er normalt, i den forstand at flesteparten praktiserer det. Men det er naturlig å teste det ut, og ikke noe å skamme seg over eller lignende.

Lenke til kommentar

Mitt spørsmål er egentlig ganske kort. er det normalt å ha analsex med kjæresten, eller er det veldig uvanlig? Fikk spørsmål, og er veldig usikker.

Ps: jeg er gutt

Hei kjære gutt.

Jeg og kjæresten har analsex på hverandre (jeg bruker strap on på han). Og det er kjempe spennende! Vi har vært sammen en stund, og da er det gøy med noe litt ekstra! Det anbefales på det varmeste!

Mvh. Hanne.

Lenke til kommentar

Yummi med strap on, hehe. ;) Tilbake til saken: nai, har ikke prøvd det med kjæresten, hun virker ikke så keen på det, og jeg har forståelse for det, det tenner ikke meg heller for å si det sånn. Men jeg tror da noen synes dette er spennende. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...