Gjest Olsen Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Mitt spørsmål er egentlig ganske kort. er det normalt å ha analsex med kjæresten, eller er det veldig uvanlig? Fikk spørsmål, og er veldig usikker. Ps: jeg er gutt Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har egentlig ikke anelse om hvor mange som har det. Selv har verken jeg eller kjæresten hadde det noe gang (er absolutt ikke noe som tenner meg eller henne). Tror generelt sett det er ganske sjelden, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har hatt en del damer siste ti årene, og har aldri prøvd analsex. Ikke er det noe jeg kommer til å foreslå. Men hadde dama hintet frampå, så hadde jeg nok prøvd. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Etter egne erfaringer er det veldig varierende. Enkelte jenter kunne aldri funnet på å gjort det, mens andre liker det veldig godt. ca 60% nei, og 40% ja blir stadig mer populært blant de yngre Endret 20. november 2010 av a_strann Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Det er kjempegøy! Kan lukte litt dårlig etter du trekker ut, dog. Gå rett til dusjen og vask deg. Bruk kondom så du slipper å få en sjokoladebit av og til. Endret 20. november 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Leste et sted at en fjerdedel av verdens seksuelt aktive mennesker har analsex. Så det kan ikke være -så- uvanlig Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tror det er Ca, 10% av dem som prøver forsetter. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Om det Wizzlee sier stemmer, tror jeg det i veldig stor grad skyldes at man ikke har gått forsiktig nok frem, som har ført til at det ble svært ubehagelig for "mottakende" part. Dette er jo opprinnelig ment å være en enveiskjørt gate. Utfordrer man naturen på denne måten må man regne med å tåle litt motgang, bokstavelig talt. Selv har jeg aldri prøvd, men hadde sikkert vært artig å utforske det litt, om jeg fikk sjansen. Tror ikke det er normalt, i den forstand at flesteparten praktiserer det. Men det er naturlig å teste det ut, og ikke noe å skamme seg over eller lignende. Lenke til kommentar
Gjest Hanne Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mitt spørsmål er egentlig ganske kort. er det normalt å ha analsex med kjæresten, eller er det veldig uvanlig? Fikk spørsmål, og er veldig usikker. Ps: jeg er gutt Hei kjære gutt. Jeg og kjæresten har analsex på hverandre (jeg bruker strap on på han). Og det er kjempe spennende! Vi har vært sammen en stund, og da er det gøy med noe litt ekstra! Det anbefales på det varmeste! Mvh. Hanne. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Yummi med strap on, hehe. Tilbake til saken: nai, har ikke prøvd det med kjæresten, hun virker ikke så keen på det, og jeg har forståelse for det, det tenner ikke meg heller for å si det sånn. Men jeg tror da noen synes dette er spennende. Lenke til kommentar
IversAnon Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nydusjet ass er vell NAIS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg