EddieVanHalen Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er en gutt på 16 år som bare går rundt og tenker på en spessiel jente. Jeg og hun møttes på en fest for noen uker siden. Jeg ble sjarmert i senk av hennes utseende... Hun var så søt! Ikke direkte dritpen, men skikkelig sjarmerende jente som eg har lyst å bli bedre kjent med! I dag var meg, hun, en gutt og jente på kino sammen. Altså vi var 4 stykker. Jeg tror virkelig hun har skjønt jeg er intressert i henne, fordi at jeg var veldig opptatt av at hun var med på kino med oss andre. Alt gikk kjempefint på kinoen i dag... Vi snakket en del sammen, lo masse under filmen. Men nå kommer det jeg kanskje har gjort galt... Da jeg skulle si hadde til henne, ga jeg henne en klem... I det jeg klemmet henne, ga jeg henne to kjærlighetshjerter i hånda... Hun virket kjempefrustrert og sa hade til meg, siden jeg begynte å løpe etter bussen som sto og ventet på meg... Har jeg gjort noe dumt??? Var dette søtt og sjarmerende av meg, eller er virker jeg alt for desperat? Jeg er stolt av at jeg turdee å gjøre det, men jeg vet ikke om jeg burde gjort det Lenke til kommentar
Gjest sigg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 ga jeg henne to kjærlighetshjerter i hånda... Hva mener du med kjærlighetshjerter? Er det et smykke? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tipper vi snakker: OnTopic: Synes det var søtt jeg, men kommer jo litt ann på situasjonen. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hun ble kanskje litt flau og overrasket? Tror ikke du gjorde noe dumt, nå vet i hvert fall jenta at du er interessert. I morgen kveld må du fortelle oss hvordan morgendagen gikk. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Sånne hjerter smaker dritt. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg btw. xD Christian Lenke til kommentar
EddieVanHalen Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 ga jeg henne to kjærlighetshjerter i hånda... Hva mener du med kjærlighetshjerter? Er det et smykke? Det var sånne smågodt hjerter Går ann å spise dem... Var det eneste eg hadde Lenke til kommentar
largem Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 aldri bras ut med følelser, med mindre du kjenner henne veldig godt! dreit meg ut seinest på det selv i stad. ta det rolig, se film hold ho i hånda elns så ser hva som skjer derifra om ho trekker seg unna eller er gjennsidig! lykke til(y) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tror det går bra jeg. 1 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det kommer kanskje litt ann på hva som stod på de 2 hjertene? Stod det f.eks : Kiss Me, på den ene og : Hunk, på den andre så skjønner jeg at hu ble litt frustrert. Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Super søtt! Hun var nok bare litt overrasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå