MarciahL Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hei. Noe merkelig skjedde her for leden med skjermen min. Har en Samsung t260 26" wide. Satt å drev chatta på msn og så på QI, så forsvant plutselig bildet. Så skrudde jeg av og på skjermen, og fikk igjen bilde i 2 sekunder før det forsvant. Jeg byttet da fra dvi kabel til hdmi kabel, og det samme skjer, bilde i 2 sekunder så forsvinner det. Heldigvis for meg hadde en ekstra skjerm i boden, så jeg testet med den og den funket helt perfekt. Nå har jeg begge 2 kobla til, Samsungen funker enda ikke. Skrur seg på i 2 sekunder og mister bildet. Spørsmålet er om noen har vært borti det samme og om det er noe løsning på det eller vet hva som er galt? Jeg kjøpte samsung t260 på digital impuls i Oslo for 2 år siden, har jeg enda garanti? Tror også jeg har mistet kvitteringen under flytting, men husker jeg registrerte meg på digital impuls i Oslo når jeg kjøpte den, tror dere jeg enda får den på garantien viss kjøpet er registrert der? mvh Øyvind Endret 19. november 2010 av MarciahL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå