jacoobholm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fraps, gamecam etc.. Er det noen slike programmer som har noen mulighet for å kun spille inn video i en gitt tid.. For eks at den alltid spiller inn, men når du trykker på en knapp bruker den de siste 20 sekundene eller noe.. Sånn at den kan være på hele tiden, uten at jeg må spille inn flere GB med video. Mener jeg har vært borti et program som klarte dette, men husker ikke.. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Jeg fant et som heter PlayClaw. Det har en pre-record feature som buffrer et gitt antall sekunder, og så kan du trykke en knapp for å lagre de siste, sei, 10 sekundene for så å fortsette å spille inn. Fungerer fint med litt fikling =) Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Betalings fraps har denne funksjonen med 30 sekunders buffer Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Åh ok, stiligt. Får lese litt på det. Edit: Hmm.. finner ikke noe om dette på fraps sine sider? Utifra bildene av programmet ser jeg heller ingen option som tillater dette. Edit2: ahh-- "Press and hold video capture hotkey to start 30 second buffer" Stiligt, takker =) Endret 21. november 2010 av jacoobholm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå