gitar_norge Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hei. Jeg har brukt vuze en stund nå og det har funket fint. f.o.m igår så har det sluttet å laste ned. Jeg har ikke gjort noen forandringer på pcen. jeg prøvde å bruke bittorrent idag, men der var samme problemet. Alt står på 0% og det ser ikke ut til at det klarer å koble opp mot noe. Tror det kom opp en melding ang IP-addressen min igår, men klikket meg bare videre, husker ikke hva det var. Er det noen som vet hva som kan være problemet? mvh! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 går du igjennom en ruter? Funker internett ellers? Prøvd å restarte klienten? Har du åpnet porter spessielt for torrent? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 ..Og sett på tvungen kryptering. Lenke til kommentar
gitar_norge Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 trådløst internett, med ruter som står i et annet rom (bor i kollektiv). Internett ellers fungerer 100%. Prøvde å installere programmet på nytt, samt installere bittorrent, men det hjalp ikke. Har ikke åpnet porter spessielt for torrent som jeg vet om. alt fungerte helt fint inntil plutselig, skal ikke ha gjort noe som jeg vet. hvordan setter jeg på tvungen kryptering? er det mulig at man har oversteget grensen over hvor mange mb man kan bruke i mnd? har lite peiling, så det blir ete par dumme spørsmål. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 I router må det åpnes porter som klienten din bruker. I klient - instillinger slår du på tvungen kryptering. I for eksempel uttorrent er det 'innebygget' funksjon for portsjekk. Der vil du se om de nødvendige portene er åpne. Om du ikke har tilgang til router, så kan du kjøre en utvidet portsjekk for å se om det allerede er noen åpne porter du kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå