Kurt1988 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 hei! jeg har kjøpt meg ny data.. etter at jeg hadde satt den opp tenkte jeg at jeg skulle i nettbanken en tur. da trengte jeg java for å komme inn. jeg får lastet ned java, men får ikke installert det! her er feilmeldingen som kommer: http://www.java.com/en/download/help/error_1721.xml håper noen kan hjelpe meg med dette! mvh Kurt Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Prøv å last ned denne filen (pakk den ut med winrar eller noe som kan pakke ut .rar filer) Så høyreklikker du på .exe filen og velger kjør som administrator. Da skal det fungere helt fint. Det er den nyeste Java filen (update 22) i "offline" pakken, altså filen er på 16 MB og du trenger ikke nett for å installere den. Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 har prøvd det nå, men fortsatt samme problem. dataen er av en type samsung r530 laptop Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Slå av brukerkontroll og prøv igjen. Du sliter om du ikke får installert den filen der for å si det slik. Ekte Windows 7 på pcen? 32bit eller 64bit? Kan du ta skjermbilde av feilmeldingen du får når du høyreklikker på .exe filen og velger kjør som Administrator? Husk at Internet Explorer eller andre nettlesere må da være avsluttet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 jeg har hatt akkurat samme problem på en EEE pc. Group Policy-en har et problem. lag en ny bruker med administrator rettigheter, og installer java med den nye brukeren. hvis det virker, så overfør filene dine til den nye brukeren og slett den gamle. Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 takk takk takk!! det fungerte! opprettet ny bruker og installerte lett! tusen hjertlig takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 glad at det hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå