Baini Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har selv en pc, og har bygget en pc til en kompis, begge består nesten av samme delene, utenom skjermkort, psu og ram. Jeg fikk dette problemet med at når jeg bootet vises det ikke noe skjermbilde, etter 2-3 restarts ville det vise. Men jeg fjernet den siste CCC drivere med Driver Sweeper, og innstallerte 10.6 da fungerte det fint. Men så har kompisen jeg bygget pcen til fått det samme problem på sin pc, jeg tok ut harddisken og satte den i en annen, startet opp og fjernet driveren med Driver Sweeper, når jeg satte den tilbake så ville det heller ikke vise noe. Har prøvt å resette CMOS og ingenting fungerer. Er det noen som kanskje vet hva det kan være? Oppsettet er hvertfall: Gigabyte 790FXTA-UD5 AMD Phenom II X4 955 BE PSUen min er Mist 800W, hans er en Corsair tror jeg, 650W Skjermkortet mitt er HD5870 hans er HD5850 RAM-en min er Corsair Dominator Twin3x 1600Mhz, hans vet jeg ikke. Og ellers er jo DVD-spiller/HDD forskjellige, men har jo ingenting å si. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Men så har kompisen jeg bygget pcen til fått det samme problem på sin pc, jeg tok ut harddisken og satte den i en annen, startet opp og fjernet driveren med Driver Sweeper, når jeg satte den tilbake så ville det heller ikke vise noe. Har prøvt å resette CMOS og ingenting fungerer. Avinstallerte du driveren før du kjørte driversweeper? Kommer du inn i safemode eller vga mode? (F8 ved boot) Hvis du kommer in i safemode, bør du kunne rulle tilbake/ gjenopprette til et tidligere punkt hvor kortet virket. Avinstaler så driveren fra kontrollpanelet, reboot i sefemode og kjør driversweeper. Reboot og legg in 10.6 på maskinen hans. Lenke til kommentar
Baini Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Jeg kunne ikke avinstallerere i safe mode, men skal prøve å få gjenopprettet til et punkt der den virket. For jeg har ikke noe problem med min pc nå, utenom at jeg på velge hvilken port skjermen skal søke etter signal på hvis jeg restarter pcn. Men ellers virker den greit, har ikke fått testet den så mye da, men takler Minecraft fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå