Rambol Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hei. Forsøker å åpne Explorer men da det ser ut til at nettsiden åpnes så legges siden ned, blir borte. Noen som vet hva dette skyldes? Hva kan jeg gjøre, maskinen fungerte fint for 10 min siden. Alle andre prg fungerer bra, kun Explorer og programmer som åpner en nettside som blir borte. Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Ja har restartet et par ganger. Kommer inn på feks ITunes og får søkt på låter osv men Explorer blir bare borte når jeg forsøker å åpne. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Prøv å slett alt av nettlogg og temp.-filer Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Hm, på den andre pc'n min går jeg da inn på egenskaper og slett logg osv, dette finner jeg ikke når jeg går inn på egenskaper på denne pc'n. Har vista på denne maskinen. Som du skjønner er jeg nokså grønn når det kommer til data. Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Jeg får åpnet safari om det har noe å si... Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Nå har ikke jeg Vista så er ikke sikker på om det blir det samme, men prøv det her: Ser egentlig ikke noen grunn til at dette skal fungere, men For temp.-filer trykker du på settings ved siden av delete-knappen og view files Endret 19. november 2010 av Ayb Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Slettet alt nå, men det fungerte ikke allikevel dessverre. Skjønner ikke dette, virker som om det kun er IE det er noe galt med. Lastet ned google chrome nå via Safari og dette fungerer som bare det. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Har du Yahoo Toolbar til IE? I så fall slett den Edit: Ellers kan det hende det er skjebnen som vil ha deg til å bytte browser da Edit 2: Siste du kan prøve er å slette java og så legge det inn igjen herfra <-- Endret 19. november 2010 av Ayb Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Har ikke den toolbaren nei. MEN nå forsøkte jeg en tredje gang å restarte maskinen og da fungerte merkelig nok IE igjen...går litt treigt, men pyttsann, nå har jeg jo Google Chrome også i fall noe skulle skjære seg igjen. Tusen takk for kjappe tilbakemeldinger og gode forsøk på å hjelpe! Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ja men da er det jo greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå