Bllink Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hei har spurt på forskjellige forum, men har ikke fått svar. Under "alle applikasjoner" på et android system, går det an å lage noen mapper der? er ganske ny med systemet, og har ikke funne noen måte å lage det på enda :O Endret 22. november 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ikke som jeg vet, men det går ann på homescreen Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Ja men apllikasjonane ligger fortsatt hultibulter på "alle applikasjoner" :S Eneste dette jeg savner med Desire HD'en :S Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvis du har launcher pro så kan du velge å gjemme de applikajonene du ikke trenger som ligger under alle applikasjoner. Lenke til kommentar
akle Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 De ligger jo alfabetisk. Man får jo plass til alt man trenger på home-screen. Hvis man må gå til alle applikasjoner, haster det vel ikke så mye. Lenke til kommentar
twb Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Apps Organizer App Categories Endret 21. november 2010 av twb Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Takker for svar folkens Men sånn so jeg har forstått detta systemet nå, så er "alle applikasjoner" bare en samling av alt du har på tlf? Jeg er ganske ny med tlf. Fant en app som lagde mapper osv, men den bare kopierte en snarvei inn i mappene, flytta dem lsm ikke. twb: Hvordan legger jeg inn dei der da? Finnes dem på Marked? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå