Ballestikk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hei jeg lurte på om det er mulig å reparere membran på basselementer. En jeg kjenner har et par digge Cerwin Vega høytallere som membranen har smuldra opp på. Disse kan jeg skaffe billig, men jeg lurer på om det mulig å reparere de og om hvor dette gjøres og hvor mye det vil koste. På forhånd tusen takk. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Slik reparasjon kalles re-koning. I prinsippet ganske enkelt, er 'bare' å lime den nye på plass. Men det må jo gjøres svært nøyaktig. Frode Østensen har reparert mine flere ganger, men det er noen år siden. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvordan er prisen på re-koning kontra nye elementer? Vil re-koning overhodet lønne seg på CV? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Det siste som ble skrevet der er en viktig faktor for meg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hifiklubben er vel CV-forhandler. Har du merket på høyttalerne kan du jo høre med de hvor mye det er for nye elementer. Evt. om du vet om andre forhandlere. Tror ikke CV er av de dyreste som regel. Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det siste som ble skrevet der er en viktig faktor for meg. Det var i allefall lønnsomt på totre måneder gammle CV V-max 15" for ca fem år siden :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå