Empathy Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har bestemt meg for et PC-oppsett jeg skal kjøpe fra Komplett, og tenkte at det ville lurt å prøve å få noen tilbakemeldinger/anbefalinger herifra. ^^, Er første gangen jeg selv setter sammen komponenter og bygger en PC, men regner med det går bra. Har gjort en god del research og slikt for å havne på dette settet her (jeg er tross alt helt grønn når det gjelder PC-oppsett). Skal primært brukes til gaming, men også til internett sørfing. Ikke noe for tungt, dog. Regner med at det er antydninger til overkill i denne PC'en, men håper jo at den holder en god stund og. Så, noen tilbakemeldinger, anbefalinger eller råd på dette oppsettet? Og forresten, funker alle komponentene sammen? Vet jo ikke dette sikkert selv :/ Link; http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=860894&su=31A50086-85A3-4DD9-8174-AC700C066CEF System (om du ikke kan se handlelisten); Prossesor - AMD Phenom II x4 Black Edition 965 Hovedkort - Asus Crosshair IV Formula ATX AMD890FX-SB850 Sata 6 Gb/s Skjermkort - Asus Radeon 6870 1GB GDDR5 Lydkort - Asus Xonar DX/XD 7.1 Channel EAX2.0 Pci Express 1x "low profile" RAM - Corsair Dominator DDR3 1600Mhz 4GB for AMD Phenom II Harddisk 1 - Crucial Real SSD C300 2,5" Sata 6 Gb/s 355mb/75mb sec lese/skrive Harddisk 2 - WD Caviar Black 1 TB 3,5" Sata 6 Gb/s Kabinett - Cooler Master Haf 922 Midi Tower Strømforsyner - Corsair HX 750W PSU ATX 12V V2.2, 80 plus silver, modular, 140mm vifte, 12x sata CPU avkjøler - Corsair A70 CPU Kjøler 1600-2000 RPM 120mm vifte Som sagt, jeg trenger virkelig alt av innspill, tilbakemeldinger og råd jeg kan få! Er første gangen, med egenkomponert PC dette! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå