nordin Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg tok en memtest på laptopen min ettersom jeg har et problem med at den fryser omtrent en gang per dag (se egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1260896). Etter to times scanning fikk jeg opp en feilmelding som jeg ikke dukker opp i Google når jeg skriver den inn der. Noen som kan hjelpe? Kan minnet være feilen? Se vedlegg Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Feil på rammen. Dekkes av garanti, bare si den feiler memtest så får du godkjent retur. Lenke til kommentar
nordin Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Så du er sikker på at det er minnet som gjør at PCen fryser? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er vel god grunn til å anta det. MemTest skal kjøre feilfritt. Men om det er feil på minnet kan man ikke si med sikkerhet uten å prøve en annen brikke. Kan være innstiling i BIOS som er feil, eller feil på HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå