Spreeky Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hei! Har en HP Pavilion dv6700 notebook PC som jeg ikke klarer å dele internett med. Prøver å kobla meg til xboxen ved kabel. Har to andre bærbare pc som jeg fint klare å skru på deling av internet-tilkobling, men hver gang jeg prøver å aktivere med denne her kommer det opp beskjeden ''Det oppstod en feil mens deling av internett-tilkobling ble aktivert (null)'' Håper at noen her kan hjelpe meg. Har holdt på dette i evigheter. Er det PCens feil? Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Sliter fortsatt Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Fordel om du skriver hvilket OS... ipadresser og hvordan du forsøker å dele nett. Har du ikke en router som kan dele nett for deg? Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Har vista og sliter med å ''huke'' av deling av internett. Kommer sånn error melding hele tida Ip-adressene pleier å være: 10.0.0.X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå