Gå til innhold

BK: Macro - Orkidee (blomst)

Hermie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Minner deg litt om retningslinjene for posting av bilder i denne kategorien. :) Blant annet sier disse; Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen. :) Dette er fordi at forumbrukere med treg internettlinje får problem med å åpne bildet, samt at "load" på forumserveren kan bli for høy, slik at forumet blir over tid tregere og tregere. ;)

Når det kommer til bildet ditt så synes jeg at det ble litt mørkt! Litt for dramatisk for min smak. :) Hva med å lysne det, og øke på med fargemetningen? ;)

Lenke til kommentar

Minner deg litt om retningslinjene for posting av bilder i denne kategorien. :) Blant annet sier disse; Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen. :) Dette er fordi at forumbrukere med treg internettlinje får problem med å åpne bildet, samt at "load" på forumserveren kan bli for høy, slik at forumet blir over tid tregere og tregere. ;)

Når det kommer til bildet ditt så synes jeg at det ble litt mørkt! Litt for dramatisk for min smak. :) Hva med å lysne det, og øke på med fargemetningen? ;)

Takk for tilbakemeldingen :) Er ikke vandt med og poste bilder ogsånt i forum, så fint at du sier ifra :)

Jeg kan eventuelt gjøre en lysere versjon av bildet, med mere farger, men tror det fort kan bli en smule overeksponert da.. Skal se hva jeg kan få til :)

------------------------------------

Edit:

post-167397-0-13490900-1290199726_thumb.jpg

Her er en redigert versjon av bildet, kom gjerne med tilbakemeldinger om det også :)

Endret av Hermie
Lenke til kommentar

Syns bildet er ganske greit egentlig. Syns kanskje det ikke er så pent at den nærmeste blomsten ikke er helt i fokus. Nå er det litt sånn at fokus, eller dof, treffer sånn at begge blomstene er litt med. Som regel kan det være pent med uklar forgrunn, men her syns jeg ikke det fungerer som forgrunn, siden jeg tenker det er motivet som ikke er helt med. Om du skjønner hva jeg mener da.

Lenke til kommentar

Syns bildet er ganske greit egentlig. Syns kanskje det ikke er så pent at den nærmeste blomsten ikke er helt i fokus. Nå er det litt sånn at fokus, eller dof, treffer sånn at begge blomstene er litt med. Som regel kan det være pent med uklar forgrunn, men her syns jeg ikke det fungerer som forgrunn, siden jeg tenker det er motivet som ikke er helt med. Om du skjønner hva jeg mener da.

Jeg forstår, tenkte faktisk litt på det når jeg fikk bildet opp i størrelse på pcen, skal huske på det til neste gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...