Hermie Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hei alle sammen! Tok litt bilder istad, ble ganske fornøyd med et bilde, og vil gjerne at dere skal si hva dere syns om det? Tusen takk på forhånd! Endret 19. november 2010 av Hermie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Minner deg litt om retningslinjene for posting av bilder i denne kategorien. Blant annet sier disse; Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen. Dette er fordi at forumbrukere med treg internettlinje får problem med å åpne bildet, samt at "load" på forumserveren kan bli for høy, slik at forumet blir over tid tregere og tregere. Når det kommer til bildet ditt så synes jeg at det ble litt mørkt! Litt for dramatisk for min smak. Hva med å lysne det, og øke på med fargemetningen? Lenke til kommentar
Hermie Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Minner deg litt om retningslinjene for posting av bilder i denne kategorien. Blant annet sier disse; Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen. Dette er fordi at forumbrukere med treg internettlinje får problem med å åpne bildet, samt at "load" på forumserveren kan bli for høy, slik at forumet blir over tid tregere og tregere. Når det kommer til bildet ditt så synes jeg at det ble litt mørkt! Litt for dramatisk for min smak. Hva med å lysne det, og øke på med fargemetningen? Takk for tilbakemeldingen Er ikke vandt med og poste bilder ogsånt i forum, så fint at du sier ifra Jeg kan eventuelt gjøre en lysere versjon av bildet, med mere farger, men tror det fort kan bli en smule overeksponert da.. Skal se hva jeg kan få til ------------------------------------ Edit: Her er en redigert versjon av bildet, kom gjerne med tilbakemeldinger om det også Endret 19. november 2010 av Hermie Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Syns bildet er ganske greit egentlig. Syns kanskje det ikke er så pent at den nærmeste blomsten ikke er helt i fokus. Nå er det litt sånn at fokus, eller dof, treffer sånn at begge blomstene er litt med. Som regel kan det være pent med uklar forgrunn, men her syns jeg ikke det fungerer som forgrunn, siden jeg tenker det er motivet som ikke er helt med. Om du skjønner hva jeg mener da. Lenke til kommentar
Hermie Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Syns bildet er ganske greit egentlig. Syns kanskje det ikke er så pent at den nærmeste blomsten ikke er helt i fokus. Nå er det litt sånn at fokus, eller dof, treffer sånn at begge blomstene er litt med. Som regel kan det være pent med uklar forgrunn, men her syns jeg ikke det fungerer som forgrunn, siden jeg tenker det er motivet som ikke er helt med. Om du skjønner hva jeg mener da. Jeg forstår, tenkte faktisk litt på det når jeg fikk bildet opp i størrelse på pcen, skal huske på det til neste gang Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg syne den mørke varianten var bra jeg...fint når man klikker det opp. Lenke til kommentar
Hermie Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Jeg syne den mørke varianten var bra jeg...fint når man klikker det opp. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er veldig mye støv og møkk som kom på det lyse bildet... Det burde du sjekke opp Lenke til kommentar
Hermie Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Er veldig mye støv og møkk som kom på det lyse bildet... Det burde du sjekke opp Jeg har sett det, men det sitter på vinduet som er rett bak blomsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå