halaa Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 hei broren har en primera 98. det kommer en slags rarelyd fra hjulene( gærrrrrrrrrrrrrrr) det er ikke noe ubehagelig lyd faktisk, men man merker det godt at nå er hjulene i gang og spinner altså. føles/høres som at lyden kommer jevnt fra alle fire hjuler. en som har litt peiling på bil sier at det er dårlige skiver. kan det stemme? er skiver bare på forhjulene, bak er trommel. hva ellers kan det være? takk Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Kan være hjullager. Blir lyden høyere, desto større farten er? Lenke til kommentar
halaa Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 nei egentlig, lyden blir ikke noe høyere, men blir litt hvordan kan jeg si det fortere. høres jevnlyd fra alle hjulene. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Dekkstøy? Akkurat lagt om til vinterdekk/piggdekk? Lenke til kommentar
halaa Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 nei nei det er ikke dekkstøy. lyden var like god hørebar da vi kjørte med sommerdekk og den lyden har ikke forandre seg, samme lyd om det er sommer eller vinterdekk. kjøpte bilen for 2 måneder siden og ble egentlig skikkelig lurt. bilen hadde blitt godkjent 2 uker før jeg kjøpte den, men etter et par dager kjønte jeg at bremsene ikke funket normal, og da viste det seg å være lekasje på begge bremseslynderene bak, åssen den hadde blitt godkjent veit jeg ikke, og en del andre små tings som måtte fikses. og den mystiske lyden som jeg ikke finner hva den er. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Film lyden og last det opp på youtube, lettere å finne ut av da! Lenke til kommentar
halaa Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Film lyden og last det opp på youtube, lettere å finne ut av da! jeg har ikke testet det på den måten, men sånn en type lyd høres godt inni i bilen når jeg sitter og kjører. og jevn fra alle hjulene Endret 20. november 2010 av halaa Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Høres ut som et gåent hjullager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå