Iguil Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hei! Er litt interessert i å høre rundt en eventuell interesse for LAN/dataparty i Gjøvik-området? Eksempler på tidligere lokale LAN kan være SunTime Gathering, HusetLAN, CoreLAN. La oss si størrelsesorden 100-150-200. Og hva ville dere i så fall ønsket av innhold på et eventuelt LAN? Det er også litt interessant å høre om hva tanker rundt LAN-arrangementer generelt er for tiden? Er det noe som er på vei ut, eller har LAN-parties fortsatt en fremtid? Kjempeflott hvis noen har noen tanker rundt dette! Endret 12. desember 2010 av Iguil Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg stiller lett opp til å dra i gang noe slikt. DErsom det ikke er krav om gigabit, kan jeg stille med nett for 120 pers minst Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kan dere ikke bare komme på HadeLAN? Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg stiller lett opp til å dra i gang noe slikt. DErsom det ikke er krav om gigabit, kan jeg stille med nett for 120 pers minst Kjempebra med spirit til å få i stand noe! Men ønsker jo først å finne ut om det er noe særlig interesse for et LAN blant folket! Kan dere ikke bare komme på HadeLAN? I all oppriktighet ser jeg ikke hva det har med saken å gjøre. Vi skal ikke vurdere å ha et arrangement på Gjøvik fordi det eksisterer et arrangement på Hadeland? HadeLAN er uansett i februar, så er da nok av tid ellers på året til å ha andre arrangementer. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 I all oppriktighet ser jeg ikke hva det har med saken å gjøre. Vi skal ikke vurdere å ha et arrangement på Gjøvik fordi det eksisterer et arrangement på Hadeland? HadeLAN er uansett i februar, så er da nok av tid ellers på året til å ha andre arrangementer. I all oppriktighet delte jeg bare mine tanker om temaet, slik du ba om i førsteposten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå