Gå til innhold

Norsk cola-sang. Navn?

Anbefalte innlegg

Fordi av dere som var for late til å klikke på linken:

"En kjærlighetshistorie

Filmen er en kjærlighetshistorie med Coca-Cola sine produkter. Lars Lillo Stenberg fra De Lillos har laget tekst til melodien i filmen som synges av Skien-artisten Jane Helene Johansen (25). Overaa synes Coca-Cola har vist dem mye tillit.

Utgi sangen i fullversjon på CD

Overaa forteller at den spesialkomponerte låten nok vil ha sitt å si for at filmen snakker til et norsk publikum. – Sangeren har en veldig fin stemme og er en slags norsk utgave av Lisa Ekdal. Vi vurderer om vi skal gi ut sangen i fullversjon, men det avhenger av blant annet rettigheter, sier Overaa."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi av dere som var for late til å klikke på linken:

"En kjærlighetshistorie

Filmen er en kjærlighetshistorie med Coca-Cola sine produkter. Lars Lillo Stenberg fra De Lillos har laget tekst til melodien i filmen som synges av Skien-artisten Jane Helene Johansen (25). Overaa synes Coca-Cola har vist dem mye tillit.

Utgi sangen i fullversjon på CD

Overaa forteller at den spesialkomponerte låten nok vil ha sitt å si for at filmen snakker til et norsk publikum. – Sangeren har en veldig fin stemme og er en slags norsk utgave av Lisa Ekdal. Vi vurderer om vi skal gi ut sangen i fullversjon, men det avhenger av blant annet rettigheter, sier Overaa."

Man kan også lese postene mine ang. saken :wink:

Lenke til kommentar
Bra reklamesang, men å sitte å lete etter 30sek med rævva musikk kan ikke ha d bra.. :shrug:

Two words combined that can't make sense. :p

(heder og ære til den som kan nevne sang + gruppe overnevnte er hentet fra)

Sangen er bra nok til å være til en reklame, men når du sitter å leter etter en generelt dårlig sang som varer 30 sek. så kan du ikke ha d helt bra.. Skjønner?

Sorry, men folk har forskjellig smak innen musikk... Jeg digger ikke denne sangen..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Begynner å angre sterkt på at jeg lastet ned sangen. Hver gang damen min skal sitte på i bilen må jeg høre på den sangen 2-3 ganger før hun blir lei.

ARRRRRRRRRRRRRRG

Havner på sandviken mental sykehus snart. :lol:

Lenke til kommentar
Begynner å angre sterkt på at jeg lastet ned sangen. Hver gang damen min skal sitte på i bilen må jeg høre på den sangen 2-3 ganger før hun blir lei.

ARRRRRRRRRRRRRRG

Havner på sandviken mental sykehus snart. :lol:

Hoff, når dama mi var på besøk til meg, var det den og ng3 hele tiden! åhh.. ble nesten sprø!!

Men, format C: hjelper alltid :woot: !

Lenke til kommentar
Skal ikek den store colaflaska gjøre no mer fornuftig enn å bare stå der, gjør iallefall det på reklamen på TV. Har divx 5 innstalert, GSPOT sier at videoen er divx 5, som jeg har, og at alt skal virke fint.

Hadde samme problemet, nyeste DivX, 5.05, fikser!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...