Kowalski Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den er jo mye bedre på tv.... men der kan man jo se cola flaskene også... vet noen om hvor man kan laste ned hele reklame snuten..?? :o Hva med å lese tråden du poster i? Øverst på forrige siden finner du en link til storedyret.com Trykk på den, og videre på neste link som du finner der. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den minner litt om Ephemera Absolutt ikke enig. Ephemera er knall, den Cola-sangen er ræva. støtter deg LarsC Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den er jo mye bedre på tv.... men der kan man jo se cola flaskene også... vet noen om hvor man kan laste ned hele reklame snuten..?? :o Stor version Liten version Enjoy Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den sangen eier jo bare Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den er jo mye bedre på tv.... men der kan man jo se cola flaskene også... vet noen om hvor man kan laste ned hele reklame snuten..?? :o Stor version Liten version Enjoy Den store versjonen har skikkelig bra bildekvalitet Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 jeg hadde hu som vikar et par ganger... Lenke til kommentar
Haraball Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den minner litt om Ephemera Absolutt ikke enig. Ephemera er knall, den Cola-sangen er ræva. Syns begge er bra, jeg. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jane Helen er faktisk veldig søt Bilde? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Er gamle læreren min som synger ^^ Er du fra menstad? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Skal ikek den store colaflaska gjøre no mer fornuftig enn å bare stå der, gjør iallefall det på reklamen på TV. Har divx 5 innstalert, GSPOT sier at videoen er divx 5, som jeg har, og at alt skal virke fint. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 jeg hørte den danske sangen! den er GRELL!!! sykisk stygg!! måtte nesten grine.. men stemmen til ho dærre june var litt rar høres ut som en fjortiss ^^ vet ikke om det er positivt eller negativt.. sånn søt stemme Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Artig (fant tråden først nå)! Takk for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 nei, fyfaen den var brytfæl.... det beste cola-themet må være den gode gamle "Holydays are comming" saken Lenke til kommentar
SoW Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Bra reklamesang, men å sitte å lete etter 30sek med rævva musikk kan ikke ha d bra.. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Bra reklamesang, men å sitte å lete etter 30sek med rævva musikk kan ikke ha d bra.. Hvem hadde det ikke helt bra? :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Bra reklamesang, men å sitte å lete etter 30sek med rævva musikk kan ikke ha d bra.. Two words combined that can't make sense. (heder og ære til den som kan nevne sang + gruppe overnevnte er hentet fra) Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Two words combined that can't make sense. (heder og ære til den som kan nevne sang + gruppe overnevnte er hentet fra) Hangar 18 - Nirvana (?) Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Two words combined that can't make sense. (heder og ære til den som kan nevne sang + gruppe overnevnte er hentet fra) Hangar 18 - Nirvana (?) Nirvana har aldri laget en sang som heter Hangar 18. Det har imidlertid Megadeth gjort, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 absolutt kongesang..jeg vil ha hele! er jo sommersang til tusen Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Nirvana har aldri laget en sang som heter Hangar 18. Det har imidlertid Megadeth gjort, såvidt jeg vet. Der kan du se. absolutt kongesang..jeg vil ha hele! er jo sommersang til tusen Det er hele. Mulig vi lager 'hele' sangen en gang. Klart det sommerfølelse over den, musikken er jo komponert av Mr. sommersang Lars Lillo-Stenberg himself :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå