bambam Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Hah, den var ikke spess bra når man har hørt dem et par ganger (mye bedre på reklamen? :smile: ) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Lang diskusjon om den reklamefilmen av kreatører i bransjen og amatører her: http://www.storedyret.com/cgi/ikonboard.cg...;t=6737;hl=cola De fleste, om ikke alle der mener dette er noe av det beste laget for et produkt som i årtier nå har pumpet oss full med amerikanske verdier, overlykkelig mennesker og annet bullshit. Det stod kanskje i linkene i begynnelsen av posten, men teksten og melodien er skrevet av Lars Lillo-Stenberg (de Lillos) og Jenta som synger er fra Tønsberg og heter: Jane Helene Johansen. Selve konsepte er ikke norsk, men ideen er at hvert land lager sin sang til en den ideen. Og slik ble den Norske. Genial rett og slett. AKIRA Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 jeg slo på datamaskinen idag får å leite frem Cola sangen! Nynnet på den i flere dager på jobb!! nei! noen reklame sanger er bare laget for å komme seg på hjernen din! og det beviser jo bare at reklame byrået har gjort en konge jobb å reklamere cola Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 ung lærer? Høres ut som en fjortiss sangen er bra :=) Hun er 25 (leste hele pdf-filen) Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg og mange andre ville sakt beste cola sang ever. Det er jo en smaks sak :wink: In my (humle?) opinion såklart. Beklager, burde skrevet det... <-humble-> men det er så nære at det må vi kunne godta Ellers enig.. å diskutere smak er en ganske meningsløst egentlig...Du skal argumentere JÆ**** bra for å få meg til digge f.eks Jan Werner AAARGGGHH. G. Lenke til kommentar
Haraball Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Den minner litt om Ephemera Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har gått å sunget (nynnet) på denne sangen i hele dag mens jeg har vært på jobb. Kuleste cola-sang ever! Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Ville bare nevne at Jane Helen er fra Skien, ikke Tønsberg. (mulig hu bor i Tønsberg nå, men..........) Lenke til kommentar
JMW Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 jaja... da var jeg lost ... hehe... sommer og sol.... aaahhhh... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Når kommer hele sangen? Lurer jeg også på Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 ærlig talt, den sangen er jo bare irriterende! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Men er hu no fin? Fin stemme.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 HJEELP! Må.... skru....... ned....... lyden....omfg!!! Lenke til kommentar
Stream Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Noen som har sett den Cola reklamen på svensk tv? Der er det ei jente som snakker bare....helt tåpelig dårlig i forhold til den norske versjonen... Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den er jo mye bedre på tv.... men der kan man jo se cola flaskene også... vet noen om hvor man kan laste ned hele reklame snuten..?? :o Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jane Helen er faktisk veldig søt Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den minner litt om Ephemera Absolutt ikke enig. Ephemera er knall, den Cola-sangen er ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå