bambam Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hva heter den norske sangen i Coca Cola reklamen? Hun der jenta som synger. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 http://www.bt.no/okonomi/neringsliv/article161383 http://www.cocacolaclub.no/files/reklamefilm.pdf .. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Er gamle læreren min som synger ^^ Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Og den heter? Finner ikke navnet Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Tja, kanskje du blir nødt til å ta opp sangen fra reklamen selv? Vi vurderer om vi skal gi ut sangen i fullversjon, men det avhenger av blant annetrettigheter, sier Overaa. Dette tyder jo på at det ikke er laget en sang... Ingen sang = Ingen navn på sang Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Nei, kansje ikke :-? Fillern, den er jo sjef Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei, dette er de 30sek som er i reklamen http://home.online.no/~ojoste/cola.mp3 Den er så konge kan høre den om og om igjen. :wink: Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 sangen fra Coca Cola Reklamen heter Going Wild Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 sangen fra Coca Cola Reklamen heter Going Wild Det er ikke den vi snakker om her :wink: Lenke til kommentar
twarr Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei, dette er de 30sek som er i reklamenhttp://home.online.no/~ojoste/cola.mp3 Den er så konge kan høre den om og om igjen. :wink: DIGG Men den varer bare i 30 sekunder, veldig kort... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Må si meg enig.... sangen og stemmen til hu som synger er litt ok... er liksom en gladsang... ikke det at jeg springer og kjøper mer cola eller leter frem musikken men.... Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 sommersang, får lyst til å dra på stranda jeg Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Å fytti grævling så fæl den sangen var! ÆÆÆÆÆH! Nå kommer jeg til å ha mareritt i tre uker fremover! /me setter på noe Audioslave på full pupp for å overdøve etterklangen av colareklamen. Dårligste cola-sangen noensinne! Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg og mange andre ville sakt beste cola sang ever. Det er jo en smaks sak :wink: Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Å fytti grævling så fæl den sangen var! ÆÆÆÆÆH! Nå kommer jeg til å ha mareritt i tre uker fremover! /me setter på noe Audioslave på full pupp for å overdøve etterklangen av colareklamen. Dårligste cola-sangen noensinne! så enig, så enig. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg og mange andre ville sakt beste cola sang ever. Det er jo en smaks sak :wink: In my (humle?) opinion såklart. Beklager, burde skrevet det... Lenke til kommentar
alexio Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Er gamle læreren min som synger ^^ ung lærer? Høres ut som en fjortiss sangen er bra :=) Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Å fytti grævling så fæl den sangen var! ÆÆÆÆÆH! Nå kommer jeg til å ha mareritt i tre uker fremover! /me setter på noe Audioslave på full pupp for å overdøve etterklangen av colareklamen. Dårligste cola-sangen noensinne! Sier meg veldig enig der! kan det også ha noe med at søstrene mine synger på den stadig vekk?? Lastet den 30 sek snutten ned, grøsset skikkelig ass!! huff og huff :x Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Å fytti grævling så fæl den sangen var! ÆÆÆÆÆH! Nå kommer jeg til å ha mareritt i tre uker fremover! /me setter på noe Audioslave på full pupp for å overdøve etterklangen av colareklamen. Dårligste cola-sangen noensinne! så enig, så enig. Enda mer enig Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har gått å sunget (nynnet) på denne sangen i hele dag mens jeg har vært på jobb. Kuleste cola-sang ever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå