sureup Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hei, Jeg har et problem med min Samsung Spica (android 2.1). Jeg kan ikke lenger høre noen når jeg ringer/blir ringt og jeg får heller ikke spilt av musikk gjennom høytallerne. Jeg hører heller ikke noen lyd når jeg skrur opp/ned lyden med knappene på siden. Men når jeg blir ringt så spiller den av ringetonen og den lager andre typer notification lyder... Så hva kan problemet være? Jeg har prøvd å resette mobilen men det hjalp ikke... Hjelp? edit: ser ut som jeg ikke er den eneste med dette problemet: http://code.google.com/p/sipdroid/issues/detail?id=412 :/ Endret 19. november 2010 av sureup Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Installer AudioManager og sjekk. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Installer AudioManager og sjekk. Funker fortsatt ikke. Siden jeg kjøpte den på telenor sin webbutikk så tar jeg den med til telekiosken imorra. (de samarbeider med telenor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå