Gå til innhold

problemer med zoom i Windows

rillto

Anbefalte innlegg

Jeg har fått ett mildt sagt irriterende problem. Når jeg beveger musen over skjermen mot noe jeg vil klikke på så endrer plutselig zoomen seg slik at jeg bommer på feltet jeg vil klikke på ogt treffer et annet!

Jeg har nettopp byttet mus da jeg trodde det var problemer med den gamle musen, men det hjalp ikke.

Når jeg scroller nedover skjermen og slipper musen scroller bilde tilbake helt vilkårlig av seg selv.

Dette kom etter oppdateringene i oktober.

Noen andre som opplever dette?

Endret av rillto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt så flytter skjermbilde seg når jeg beveger musen. Akkurat når jeg skal klikke så blir bilde på skjermen større og objektet jeg vil klikke på flytter seg. Det hopper liksom opp et par linjer når jeg beveger musepekeren mot målet.

Når jeg scroller ned på en webside og finner det jeg vil lese så ruller siden tilbake igjen helt av seg selv men ikke tilbake til utgangspunktet. Det er helt umulig å jobbe med maskinen når den er slik. Er ikke problem med innstillingene i explorer for de har jeg resatt til standard innstillinger.

Endret av rillto
Lenke til kommentar

Problemet er løst!

Når jeg bruker mus med ps2 kontakt eksisterer ikke problemet. Når jeg bruker trådløs mus er problemet tilbake igjen.

Jeg har et trådløst tastatur med mus fra A4tec. Den orginale musen er ikke i bruk, men den grønne musekontakten har alltid vært koblet til likevel.

Ved å ta ut denne grønne ps2 kontakten virker begge de trådløse musene jeg har prøvd som de skal.

Var nok en konflikt der;)

Endret av rillto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...