idukjent Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hei Noen som har tid til å hjelpe meg med mitt ZyXEL Tråløse multimodem fra TELENOR.(P-2602HWT-F3) Problemet er å Få OPEN Nat til min Playstation 3. I dag er den MODERATE. MVH Martin Torsdag 25.11.2010 Skulle også gjærne hatt hjelp til å få åpnet noen porter. har prøvd flere guaider på nettet men ser ikke ut til at jeg får det helt til. Endret 25. november 2010 av idukjent Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei Noen som har tid til å hjelpe meg med mitt ZyXEL Tråløse multimodem fra TELENOR.(P-2602HWT-F3) Problemet er å Få OPEN Nat til min Playstation 3. I dag er den MODERATE. MVH Martin Torsdag 25.11.2010 Skulle også gjærne hatt hjelp til å få åpnet noen porter. har prøvd flere guaider på nettet men ser ikke ut til at jeg får det helt til. Slenger meg på denne, da jeg nemlig har akkurat det samme problemet, men bare på xbox 360 Lenke til kommentar
idukjent Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Nå har jeg klart å åpne porter. Vill dette hjelpe meg nærmer målet om å få open nat? i så fall hvilke porter bør jeg ¨åpne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå