Gå til innhold

Den offisielle julegavetips-tråden 2010.

Special P

Anbefalte innlegg

Velkommen til julegavetips-tråden 2010 :)

Ser menge lurer på hva dem skal ønske seg til jul, og like mange som lurer på hva dem skal gi.

Mekker derfor sammen en tråd der man kan komme med tips.

Håper alle forumbrukere hjelper til å lage en orgie av julegaver og julestemning slik at alle kan få en fin og litt enklere julehandel i år :)

post-147999-0-10338800-1290175919_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dyretøfler!

De er praktiske, behagelige, morsomme, koslige og billige! Perfekt gave med andre ord om det ikke er noen superspesielle elns eller om du er ung og fattig og skal gi gave til søsken.

La ved bilde mine egne tøfler som jeg fikk av lillesøsteren min i fjor. Kjøpte hun noen hundetøfler til bursdagen på Sparkjøp, det kostet cirka 70-80 kroner.

post-174151-0-29572100-1290299915_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gi i julegave å foreslå å bli medlem i regnskogfondet, print ut en avtalegiro. Folk vil gjerne men finner aldri tid eller vilje til å faktisk ta steget ut å gjøre det. Så kan de ha litt bedre samvittighet tiden fremover :) Beste julegaven ever! Dette er jo faktisk et tiltak som fungerer om man ønsker å gjøre noe bra for verden.

http://www.regnskog.no/

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Tenker litt på å kjøpe konsertbillett til den I LJUSET AV CORNELIS-turneen siden jeg vet min far liker musikken til originalen ihvertfall. Men det er nummererte plasser og jeg har ikke så lyst å gå selv, så da må han jo gå alene noe som jeg hadde syns var kjedelig, men jeg vet at han har gjort det før.

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...