White Fox Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hei Har prøvd meg frem og sett på guider osv på nettet men jeg er helt noob på bilderedigering så finner ikke ut hvordan jeg skal fjerne hvite øyne/refleksjon fra blitzen. Kan noen skrive detaljert hvordan man gjør det? Har photoshop cs5 men kan laste ned andre gratisprogrammer hvis det finnes en enklere metode. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvite øyne? Kan du poste et eksempel? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Bare sånn for å ha spurt det dumme spørsmålet: Du tenker ikke på Catch light, vel? For dem skal du ikke fjerne.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ja, det var det jeg også lurte på. Om han da kanskje kan mene røde øyne i svart-hvitt eller noe Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har det samme problemet faktisk på 1 bilde. Tror det kan fikses ganske lett hvis man har peilling. Hvis noen hadde vært kjempesnille så kunne jeg sendt det på PM... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Det er antakeligvis en ekstrem form for røde øyne effekten. Flere i familien min har lite pigmenter i øynene, noe som noen ganger gir lysende øyner ved blits, lignende en katt som blir lyst på i mørket. Det er en stygg effekt, og hvis du fullstendig mister iris på bildet, tror jeg ikke at det er mye annet du kan gjøre i post enn å rekonstruere øyet. Jeg er ingen photoshop ekspert dog. Følg tips for å unngå røde øyne før du tar bildet. Endret 6. desember 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå