Mr. Lurk Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Update time! 16 / 2 - 2011 Pappa var snill og hjalp meg med rustsveising! Det kommer bilder om rustsveising inni bilen senere, bare litt mye jobb. Endret 16. februar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Rustsveising er stress! Glad jeg ikke er i dine sko. Men det blir bra! Forøvrig så fikk en kompis rustsveisa kanaler og hjulbuer bak på sin AE86... 40.000 spenn. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Skal ta all rustsveising selv, har ikke det største budsjettet . Men nok til at jeg skal få kjørt med den til sommeren håper jeg. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Skal det være en ren banebil? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Skal det være en ren banebil? Ja, mulig ombygging til rallybil senere, tviler. Sorry at det har vært litt stille med bilen i det siste, mye som har skjedd. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Ja her skjedde det mye .. Stoppet etter pappa startet med sin igjen, naa er det bare penger som mangler. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Husk å hold oss oppdater. Spennende prosjekt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Husk å hold oss oppdater. Spennende prosjekt. Hei, vet det har stoppet i siste. Men det er fordi pappa driver med sin egen nå. Til dere få har tatt enn titt og bli litt interessert, bilen skal nå kastes, blir 50.000 for og få den opp, mens det sikkert blir enda mer. Endret 20. september 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Husk å hold oss oppdater. Spennende prosjekt. Hei, vet det har stoppet i siste. Men det er fordi pappa driver med sin egen nå. Til dere få har tatt enn titt og bli litt interessert, bilen skal nå kastes, blir 50.000 for og den opp, mens det sikkert blir enda mer. Jeg ikke forstå den norsk. Skal bilen kastes? Altså skrapes ? Altså hives i "søpla" ? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Husk å hold oss oppdater. Spennende prosjekt. Hei, vet det har stoppet i siste. Men det er fordi pappa driver med sin egen nå. Til dere få har tatt enn titt og bli litt interessert, bilen skal nå kastes, blir 50.000 for og den opp, mens det sikkert blir enda mer. Jeg ikke forstå den norsk. Skal bilen kastes? Altså skrapes ? Altså hives i "søpla" ? Regner med det, ved mindre det skjer noe da. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Du kaster bilen din og får 50.000,-? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Ojda, det koster minst 50.000 og bare få den opp og det blir litt dyrt. Mener at den blir kastet. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Har du prøvd å lagt bilen ut for salg da? Tror du får igjen mer enn 1500,- da. Om den er komplett, og starter så kan jeg by deg 2000,- da jeg trenger isbil i vinter 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Har du prøvd å lagt bilen ut for salg da? Tror du får igjen mer enn 1500,- da. Om den er komplett, og starter så kan jeg by deg 2000,- da jeg trenger isbil i vinter Det er det den ikke er, eller hadde jeg forsatt, må kjøpe delebil i tyskland. Derfor det ble så dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå