EinarEriksen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Disse mobilene har kommet inn til test denne uken. Les mer Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Dette er bra initiativ :-) Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Gleder meg til testen av Desire Z, kanskje det blir et kjøp? Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kjekt å vite hvilke mobiler vi kan forvente tester av. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) kjempe bra initiativ Endret 19. november 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Gleder meg også til testen til Desire Z, ser ut til å være en verdig kandidat for neste mobilkjøp Lenke til kommentar
fnorum Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Kjekt å vite hvilke mobiler dere har under test. Håpet selv på at dere hadde en Nokia C7 i test Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Veldig gjevt med denne typen info. Hvordan er det med Motorola Defy? Noen indikasjoner? Lenke til kommentar
Torhaccc Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Veldig gjevt med denne typen info. Hvordan er det med Motorola Defy? Noen indikasjoner? Motorola har vel ikke hatt telefoner på det norske markedet på noen år nå, så tviler på at Amobil får den inn til test. Dersom du er interessert i å kjøpe Motorolatelefoner, må du vel bestille fra utlandet. Litt synd egentlig, ettersom det kommer flere interessante telefoner fra Motorola nå, tenker på Motorola Droid Pro og Milestone 2 som begge fungerer i Europa. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Veldig gjevt med denne typen info. Hvordan er det med Motorola Defy? Noen indikasjoner? Motorola har vel ikke hatt telefoner på det norske markedet på noen år nå, så tviler på at Amobil får den inn til test. Dersom du er interessert i å kjøpe Motorolatelefoner, må du vel bestille fra utlandet. Litt synd egentlig, ettersom det kommer flere interessante telefoner fra Motorola nå, tenker på Motorola Droid Pro og Milestone 2 som begge fungerer i Europa. Litt feil, Motorola har flere telefoner på det norske markedet, men de er ikke akkurat noe å skrive om. Enkle 199kr telefoner Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) +1 fra meg på denne serien. Dere kan gjerne inkludere smått med informasjon om telefonen som de mest interessante specsa og pris (f.eks). Bare ikke publiser en artikkel med bilder uten mer informasjon. Endret 22. november 2010 av PowerTorsk Lenke til kommentar
mrfriborg Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Gleder meg til å lese testen av Ideosen! Trykket litt på den på en stand med Huawei, virker som en kul telefon til prisen! Synd at stemmefunksjonen ikke vil virke på norsk, noe som trekker mye av telefonen ned... likevel, Huawei har mange bra tanker, selv om de ikke skal revolusjonere mobilmarkedet! Liker og tanken med sniktitt på mobiler som er inne! =) Edit: Kommer dere til å teste HTC Gratia (evt når? ). Er det tanker om at den ligner wildfire eller er det håp om forbedring? Endret 22. november 2010 av mrfriborg Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Veldig gjevt med denne typen info. Hvordan er det med Motorola Defy? Noen indikasjoner? Motorola har vel ikke hatt telefoner på det norske markedet på noen år nå, så tviler på at Amobil får den inn til test. Dersom du er interessert i å kjøpe Motorolatelefoner, må du vel bestille fra utlandet. Litt synd egentlig, ettersom det kommer flere interessante telefoner fra Motorola nå, tenker på Motorola Droid Pro og Milestone 2 som begge fungerer i Europa. Ja, det var dette det endte i. Etter å ha funnet ut hvor enkelt det er å 'roote' Defy, for så å bytte ut Motoblur med Launcher Pro eller ADWLauncher, bestemte jeg meg for å bestille en fra Storbritannia. Det burde ikke være noe stort problem å ordne med nordiske taster når det er trykkskjermtastatur.. Håper jeg... Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg håper dere tester HTC Desire og kommende Nokia E7 grundig, og kanskje en ekstra sammenligningsartikkel mellom disse to direkte. De har f.eks. forskjellig skjermstørrelse, og ganske så forskjelig oppløsning, kanskje en test av hvordan de drar spill (som finnes både i ovi store og andoid market), sammenligne tastatur, osv osv. Disse to må jo være å betrakte som direkte konkurrenter? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) @Joffeloff: Det går helt fint å bytte softwaretastatur. Gjort på et par minutter. Endret 26. november 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Tips: Motorola Defy (vanntett og støvtett androidmobil) selges på tre kvasinorske nettbutikker; expansys.no, mytrendyphone.no og pixmania.com. Pixmania har så vidt eg har skjønt begynt å innrette seg etter norske forbrukerrettigheter. Det har også mytrendyphone.no (rotete kundeservice imo), men usikker på den siste sjappa. Endret 15. desember 2010 av Cleeves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg