Dr.Satan Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er da på jakt etter et oppsett for å oppgradere vannkjølingen til min CPU loop som skal være så kompakt som mulig men allikevel ha høy ytelse samtidig som det er stille! Kanskje det er for mye og be om, men har hvertfall inntrykket av at XSPC sitt Reservoir for Laing D5 kan oppfylle kravene? kanskje jeg blir nødt til å sette pumpen på laveste hastighet, men det er vel ok sålenge jeg har mulighet til å skru opp tempoet i de tilfeller jeg har lyst. Så jeg lurer egentlig på om noen har erfaringer med denne kombinasjonen og om det er noen som evt har lyst å dele sine tanker om saken? Tar hjerne imot forslag på andre alternativer. Acrylic Dual 5.25” Reservoir for Laing D5 - Supports one Laing D5 pump - G1/4" Thread - Dimensions: 149 x 96.5 x 85.5mm - Removable Brushed Aluminium Faceplates - High Quality Acrylic - Brass screw threads with anti-vibration mounts - 2x 5mm LED holes - Individually pressure tested Supplied with black and silver faceplates, screws, allen key, and blue LED Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå