Gå til innhold

PL: 20.11.2010 - Arsenal - Tottenham - Kamptråd

Big Tone

Anbefalte innlegg

Vet det er jevli kjipt å tape, og spesielt når andre slenger dritt.

Men faen så happy jeg er. Sjelver på hendene. 250 i puls.

Nå skal jeg roe meg ned med en kald cola :}

Det gjør vondt i sjela i dag. Men Tottenham vant så fortjent at jeg ikke erger meg på det område.

Men fy faen så unødvendig tap! Synes det er drøyt å skylde på Wenger, når spillerne ikke legger ære i spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ganske komfortabel førsteomgang hvor Spurs rett og slett var shite, men andreomgangen var hårreisende av samtlige gunners. Hvordan er det i det hele tatt mulig? Chamakh scoret, men jeg tilgir ham ikke for å stoppe opp og miste ballen når han er i duell med én forsvarsspiller. Hva er det Cesc gjør på straffesituasjonen? Satan så trist.

Og nok en gang må hjemmefansen være vitne til DET. På tide å gjøre noe med hjemmeformen Wenger, dette er helt grusomt.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hva er dealen med dvd? Ikke helt inni tottenham-arsenal rivaleriet.

Vi laga dvd når det ble 4-4. For oss var det et stort resultat da vi ikke har vunnet mot arsenal på 17 år eller noe.

Men nå blir det dvd med seier :] Er nord-londonsk derby.

Til info så lager vi faktisk dvd'er av alle kamper, også de med tap og uavgjort.

Av alle kamper ?! Var verre en jeg trodde det der. Litt morsomt i grunn

Lenke til kommentar

Fabianski hadde ingen god dag på jobben heller. Syntes 3-2 så litt for lettvint ut og det var noen småtabber tidligere i kampen også. Gomes gjorde en matchvinnerredning på skuddet til Cesc like før.

Det irriterer meg når Arsenal taper, men vanligvis henger det sammen med suksess for de andre lagene jeg håper på.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Hva er dealen med dvd? Ikke helt inni tottenham-arsenal rivaleriet.

Vi laga dvd når det ble 4-4. For oss var det et stort resultat da vi ikke har vunnet mot arsenal på 17 år eller noe.

Men nå blir det dvd med seier :] Er nord-londonsk derby.

Til info så lager vi faktisk dvd'er av alle kamper, også de med tap og uavgjort.

Av alle kamper ?! Var verre en jeg trodde det der. Litt morsomt i grunn

Litt spesielt ja, skulle ikke tro det var marked for slikt i dagens teknologi-alder men vi tjener masse penger på det så hvorfor ikke?

Fabianski hadde ingen god dag på jobben heller. Syntes 3-2 så litt for lettvint ut og det var noen småtabber tidligere i kampen også. Gomes gjorde en matchvinnerredning på skuddet til Cesc like før.

Det irriterer meg når Arsenal taper, men vanligvis henger det sammen med suksess for de andre lagene jeg håper på.

Men du blir vel littebitt glad når Spurs vinner også? ;)

Lenke til kommentar

Gallas:

won 7 from 8 tackles (most on pitch)

6 interceptions (most on pitch)

24 from 24 passes (best % on pitch)

Bare mot Millwall :p

Har du forresten link til DVDen til kampen mot West Ham på Upton Park i år? :thumbup:

Hehe, den er markedsført bakerst på internettet så det kan ta tid å finne frem.

Lenke til kommentar

Dra til helvete! Er lengre nede nå enn mot United i fjor på OT. Herregud så trist dette er! Har rett og slett ikke ord... Anulert mål, Kos med NOK en kjempe sjangse og kløner det til på 3-2 med nok en latterlig takling. Kommer vell snart et raid med hat mot Clichy herifra tenker jeg, men han spilte bra. Syndebokker i dag er nok desverre Kos, Cesc, delvis Chamakh og Squillaci + Wenger. Knust og jeg takker høyere makter for at det er lørdag og jeg skal på fylla.

Lenke til kommentar

Ser Tottenham supporterene sier at Gallas er motm, og jeg er desverre helt enig. Bale hadde en ganske rolig kamp, RVDV var mye usynlig selv om han fikk mål og to målgivende så var han svak i første og ikke umenskelig i andre heller. Desverre, så må vi se en fitte ødelegge for oss i dag. Gallas, you cunt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...