Liquidkey Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Vet det er jevli kjipt å tape, og spesielt når andre slenger dritt. Men faen så happy jeg er. Sjelver på hendene. 250 i puls. Nå skal jeg roe meg ned med en kald cola :} Det gjør vondt i sjela i dag. Men Tottenham vant så fortjent at jeg ikke erger meg på det område. Men fy faen så unødvendig tap! Synes det er drøyt å skylde på Wenger, når spillerne ikke legger ære i spillet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Gratulerer til alle Tottenham-supportere... Fortjent. Nå er det Birmingham - Chelsea Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) En ganske komfortabel førsteomgang hvor Spurs rett og slett var shite, men andreomgangen var hårreisende av samtlige gunners. Hvordan er det i det hele tatt mulig? Chamakh scoret, men jeg tilgir ham ikke for å stoppe opp og miste ballen når han er i duell med én forsvarsspiller. Hva er det Cesc gjør på straffesituasjonen? Satan så trist. Og nok en gang må hjemmefansen være vitne til DET. På tide å gjøre noe med hjemmeformen Wenger, dette er helt grusomt. Endret 20. november 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva er dealen med dvd? Ikke helt inni tottenham-arsenal rivaleriet. Vi laga dvd når det ble 4-4. For oss var det et stort resultat da vi ikke har vunnet mot arsenal på 17 år eller noe. Men nå blir det dvd med seier :] Er nord-londonsk derby. Til info så lager vi faktisk dvd'er av alle kamper, også de med tap og uavgjort. Av alle kamper ?! Var verre en jeg trodde det der. Litt morsomt i grunn Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Fabianski hadde ingen god dag på jobben heller. Syntes 3-2 så litt for lettvint ut og det var noen småtabber tidligere i kampen også. Gomes gjorde en matchvinnerredning på skuddet til Cesc like før. Det irriterer meg når Arsenal taper, men vanligvis henger det sammen med suksess for de andre lagene jeg håper på. Endret 20. november 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva er dealen med dvd? Ikke helt inni tottenham-arsenal rivaleriet. Vi laga dvd når det ble 4-4. For oss var det et stort resultat da vi ikke har vunnet mot arsenal på 17 år eller noe. Men nå blir det dvd med seier :] Er nord-londonsk derby. Til info så lager vi faktisk dvd'er av alle kamper, også de med tap og uavgjort. Av alle kamper ?! Var verre en jeg trodde det der. Litt morsomt i grunn Litt spesielt ja, skulle ikke tro det var marked for slikt i dagens teknologi-alder men vi tjener masse penger på det så hvorfor ikke? Fabianski hadde ingen god dag på jobben heller. Syntes 3-2 så litt for lettvint ut og det var noen småtabber tidligere i kampen også. Gomes gjorde en matchvinnerredning på skuddet til Cesc like før. Det irriterer meg når Arsenal taper, men vanligvis henger det sammen med suksess for de andre lagene jeg håper på. Men du blir vel littebitt glad når Spurs vinner også? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Bare mot Millwall Har du forresten link til DVDen til kampen mot West Ham på Upton Park i år? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Gallas: won 7 from 8 tackles (most on pitch) 6 interceptions (most on pitch) 24 from 24 passes (best % on pitch) Bare mot Millwall Har du forresten link til DVDen til kampen mot West Ham på Upton Park i år? Hehe, den er markedsført bakerst på internettet så det kan ta tid å finne frem. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Blir nok ingen ny dvd i år. Sikker på det...? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Chelsea ligger under. Dette tapet blir enda surere om Chelsea faktisk skulle tape idag også. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Dra til helvete! Er lengre nede nå enn mot United i fjor på OT. Herregud så trist dette er! Har rett og slett ikke ord... Anulert mål, Kos med NOK en kjempe sjangse og kløner det til på 3-2 med nok en latterlig takling. Kommer vell snart et raid med hat mot Clichy herifra tenker jeg, men han spilte bra. Syndebokker i dag er nok desverre Kos, Cesc, delvis Chamakh og Squillaci + Wenger. Knust og jeg takker høyere makter for at det er lørdag og jeg skal på fylla. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Chelsea ligger under. Dette tapet blir enda surere om Chelsea faktisk skulle tape idag også. Ehh? Hvorfor det? Vil du heller at Chelsea skal stikke ifra dere nå? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ser Tottenham supporterene sier at Gallas er motm, og jeg er desverre helt enig. Bale hadde en ganske rolig kamp, RVDV var mye usynlig selv om han fikk mål og to målgivende så var han svak i første og ikke umenskelig i andre heller. Desverre, så må vi se en fitte ødelegge for oss i dag. Gallas, you cunt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nei, selvfølgelig vil eg ikke det. Tenk deg litt om så skjønner du sikkert hva eg mener. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nei, selvfølgelig vil eg ikke det. Tenk deg litt om så skjønner du sikkert hva eg mener. Men i og med at utgangspunktet har endret seg, er det jo en vinn situasjon om Chelsea taper i dag. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Chelsea ligger under. Dette tapet blir enda surere om Chelsea faktisk skulle tape idag også. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ja, eg vil selvfølgelig at Chelsea skal tape, men det er ekstra surt at vi taper på den måten vi gjør viss Chelsea og skulle tape. Det betyr at vi hadde vært nummer 1 på tabellen. Trodde ikke dette skulle være så vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Chelsea ligger under. Dette tapet blir enda surere om Chelsea faktisk skulle tape idag også. Ehh? Hvorfor det? Vil du heller at Chelsea skal stikke ifra dere nå? Hvem bryr seg? Det er jo ikke sånn at dette laget skal klare å vinne PL uansett. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Da endte det 1-0 i Birmingham, så vi er heldigvis helt der oppe enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå