Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Spurs tar sin første seier mot en av de 'fire store' på 68 kamper! Jaha? Tottenham slo Liverpool ifjor(og City) Så de fire store blir da: United,Arsenal,Chelsea og ??? Hille: Jeg er da langt fra noen Arsenalscum. Endret 20. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Spurs tar sin første seier mot en av de 'fire store' på 68 kamper! På bortebane da? For de slo både Liverpool og Arsenal i fjor. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Rettelse: Kaller ingen av dere arsenalscum. Kaller arsenal for scum :] Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 det var det som sto på nettavisen Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Wenger bør få sparken snart. Hvis vi ikke vinner EN DRITT I ÅR OGSÅ, så må han gå. Det har gått 6 år nå. Vi kommer ikke til å vinne ligagullet iår heller. Vi har faen meg tapt 3 hjemmekamper (!!!!). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9ZGVZQMA-Rw Vondt å se på dere i dag. Bale og VdV er beist. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det aller verste er at det alltid er Arsenal. Premier League er hardere enn noen gang. Men 2.omgangen spiller vi ikke lurt, og legger ikke ære i noen av duellene eller spillet generelt. Faen heller, føler dette er tredje gangen vi gir bort 3 poeng i år. Helt forjævlig! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Spurs tar sin første seier mot en av de 'fire store' på 68 kamper! Jaha? Tottenham slo Liverpool ifjor(og City) Så de fire store blir da: United,Arsenal,Chelsea og ??? Hille: Jeg er da langt fra noen Arsenalscum. Trooor det er borte. Hørte det i hvert fall på TV2Sporten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) det var det som sto på nettavisen Håpløs kilde å tro på. Ah, borte ja. Det kan nok stemme. Endret 20. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva er dealen med dvd? Ikke helt inni tottenham-arsenal rivaleriet. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Bale? Hvem faen er Bale? Lurer du fremdeles? Ja... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva er dealen med dvd? Ikke helt inni tottenham-arsenal rivaleriet. Vi laga dvd når det ble 4-4. For oss var det et stort resultat da vi ikke har vunnet mot arsenal på 17 år eller noe. Men nå blir det dvd med seier :] Er nord-londonsk derby. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Bale? Hvem faen er Bale? Lurer du fremdeles? Ja... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg vet da at det er nord-londonsk derby. Men visste ikke noe om det der dvd-greiene Takk. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Vet det er jevli kjipt å tape, og spesielt når andre slenger dritt. Men faen så happy jeg er. Sjelver på hendene. 250 i puls. Nå skal jeg roe meg ned med en kald cola :} Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Skulle til å si at dette ble et klassisk Nord-London oppgjør, men så vant vi gitt! Når det er sagt så var vi litt heldige, eller effektive alt etter hvordan man ser det. Men det er jo fote slik at de gode lagene har litt flyt og jeg har sett nok av NL-derbyer som har sett likedanne ut men endt med Arsenal-seier så dette var på tide. I første omgang synes jeg vi spilte veldig naivt, vi sto veldig høyt på banen og spilte alt for mye sentralt med Jenas langt opp og Modric dypt, i tillegg kom vi aldri frempå med backene våre så da var det fritt frem for Arsenal å spille sin fotball. I andre omgang når Jenas blir plassert dypt sentralt så gjør han det han kan best, nemlig å løpe i veien for andre spillere og det er jo mest effektivt når det er motstanderen det går utover. Fantastisk andre omgang av hele laget selv om Hutton spesielt, men også Kaboul og Ekotto, slet med plasseringen. Motm for meg var ikke Bale (som var helt usynlig i første omgang), men Gallas som offret alt i absolutt alle dueller og virkelig blødde for drakta. Det er jo nesten så man kan begynne å like mannen nå. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Dere går fra å ha vinnerinstinkt mot West Ham, og sikre 3 poeng hjemme, til å gi bort poeng på bestilling i kampene etterpå. Hvorfor kunne det ikke vært omvendt 3-2 DVDen kommer til å selge som hot-cakes. Arsenal-fansen har gitt den veldig god pr i alle fall. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Patetisk dritt. Jeg eier ikke ord, normalt sett hadde jeg klagd på at det var ufortjent, noe det forsvådti var, men jeg orker ikke engang. Vi fører dette på oss selv, kvalmende. Wenger er også ut på tur i denne kampen. 3 kamper på rad hjemme nå. AEGJNaGOIP9BHQAEPOÆIGBHQADEJO1! Jeg skjekker ut for uka, gratulerer til Tottenham supporterne her. Takk Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Second that på Gallas. Dæven døtte han offra mye i dag. Du så på hele mannen at han ikke ville ut når han var skada. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva er dealen med dvd? Ikke helt inni tottenham-arsenal rivaleriet. Vi laga dvd når det ble 4-4. For oss var det et stort resultat da vi ikke har vunnet mot arsenal på 17 år eller noe. Men nå blir det dvd med seier :] Er nord-londonsk derby. Til info så lager vi faktisk dvd'er av alle kamper, også de med tap og uavgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå