Gå til innhold

PL: 20.11.2010 - Arsenal - Tottenham - Kamptråd

Big Tone

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spurs tar sin første seier mot en av de 'fire store' på 68 kamper! :)

Jaha? Tottenham slo Liverpool ifjor(og City)

Så de fire store blir da: United,Arsenal,Chelsea og ???

Hille: Jeg er da langt fra noen Arsenalscum. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Wenger bør få sparken snart. Hvis vi ikke vinner EN DRITT I ÅR OGSÅ, så må han gå. Det har gått 6 år nå. Vi kommer ikke til å vinne ligagullet iår heller. Vi har faen meg tapt 3 hjemmekamper (!!!!).

Lenke til kommentar

Det aller verste er at det alltid er Arsenal. Premier League er hardere enn noen gang. Men 2.omgangen spiller vi ikke lurt, og legger ikke ære i noen av duellene eller spillet generelt.

Faen heller, føler dette er tredje gangen vi gir bort 3 poeng i år. Helt forjævlig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

det var det som sto på nettavisen

Håpløs kilde å tro på.

Ah, borte ja. Det kan nok stemme.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Skulle til å si at dette ble et klassisk Nord-London oppgjør, men så vant vi gitt! :new_woot:

Når det er sagt så var vi litt heldige, eller effektive alt etter hvordan man ser det. Men det er jo fote slik at de gode lagene har litt flyt og jeg har sett nok av NL-derbyer som har sett likedanne ut men endt med Arsenal-seier så dette var på tide.

I første omgang synes jeg vi spilte veldig naivt, vi sto veldig høyt på banen og spilte alt for mye sentralt med Jenas langt opp og Modric dypt, i tillegg kom vi aldri frempå med backene våre så da var det fritt frem for Arsenal å spille sin fotball.

I andre omgang når Jenas blir plassert dypt sentralt så gjør han det han kan best, nemlig å løpe i veien for andre spillere og det er jo mest effektivt når det er motstanderen det går utover. Fantastisk andre omgang av hele laget selv om Hutton spesielt, men også Kaboul og Ekotto, slet med plasseringen.

Motm for meg var ikke Bale (som var helt usynlig i første omgang), men Gallas som offret alt i absolutt alle dueller og virkelig blødde for drakta. Det er jo nesten så man kan begynne å like mannen nå.

Lenke til kommentar

Patetisk dritt. Jeg eier ikke ord, normalt sett hadde jeg klagd på at det var ufortjent, noe det forsvådti var, men jeg orker ikke engang. Vi fører dette på oss selv, kvalmende. Wenger er også ut på tur i denne kampen. 3 kamper på rad hjemme nå.

AEGJNaGOIP9BHQAEPOÆIGBHQADEJO1!

Jeg skjekker ut for uka, gratulerer til Tottenham supporterne her.

Takk :)

Lenke til kommentar

Hva er dealen med dvd? Ikke helt inni tottenham-arsenal rivaleriet.

Vi laga dvd når det ble 4-4. For oss var det et stort resultat da vi ikke har vunnet mot arsenal på 17 år eller noe.

Men nå blir det dvd med seier :] Er nord-londonsk derby.

Til info så lager vi faktisk dvd'er av alle kamper, også de med tap og uavgjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...