Gå til innhold

PL: 20.11.2010 - Arsenal - Tottenham - Kamptråd

Big Tone

Anbefalte innlegg

Laget: Fabianski, Sagna, Koscielny, Squillaci, Clichy, Nasri, Fabregas ©, Song, Denilson, Arshavin, Chamakh

Omtrent så riktig Wenger kunne fått det for meg, dog blir dette Shava sin siste sjangse før han får smake benken for min del. Vi har bedre spillere enn han som sitter der for tiden.

Henry er også på stadion :D

Edit: Word is that Gallas captaining #Spurs!

Hahahahahaha :D

Endret av Big Tone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får dessverre ikke sett kampen idag. Jobber med et stort prosjekt som skal leveres mandag. Håper noen tar seg bryet å oppdatere litt hvordan det går igjennom kampen. Vinner vi idag, er vi virkelig på gang med noe. Skulle hatt lasagne idag, får se om jeg handler inn litt etterpå. Det beste hadde selvfølgelig vært å startet kampen med en god lasagne :)

Lenke til kommentar

05/06, siste kamp. Tottenham holdt på 4'e plassen med et poeng over oss elsn, vi måtte vinne mens de tapte siste kamp. De spiste dårlig lasagne på et hotel dagen før og hele laget fikk rennedrita og de tapte mot West Ham mens vi vant.

Qouter Arseblog "Remember, we are the Arsenal, they are the cunts. Let’s go top of the league."

Lenke til kommentar

05/06, siste kamp. Tottenham holdt på 4'e plassen med et poeng over oss elsn, vi måtte vinne mens de tapte siste kamp. De spiste dårlig lasagne på et hotel dagen før og hele laget fikk rennedrita og de tapte mot West Ham mens vi vant.

Qouter Arseblog "Remember, we are the Arsenal, they are the cunts. Let’s go top of the league."

Hahahahahahahahahahaha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...