Vestaa Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Arsenal kommer til å fortsette å spille morsom og underholdende Barcelona fotball med null defensiv organisering. United kommer til å fortsette i samme spor med et flust av uavgjort og scoringer på fergie time. Chelsea kommer til å fortsette å spille halvhjertet fotball til i Januar, da kjøper de 4 offensive midtbanespillere og et dusin forsvarsspillere. Chelsea vinner 7 poeng foran United og 10 poeng foran Arsenal. Book it. Endret 21. november 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg håper vi (Chelsea) styrker stallen i januar. Dette kan ikke fortsette med en knallsterk førsteellever og en innbytterbenk som akkurat har rukket kampen etter å sett barne-tv med mamma. Slik skadesituasjonen er nå har vi rett og slett ikke godt nok mannskap til å tette hullene som Essien, Lampard og Terry lager. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Dety er slikefa følelser jeg lever for! Fyfaen så jvælig det er akkurat npå, men på samme tidspunkt veldig herlgi! Jeg elsker og føle noe i denne grå og jvælige hverdagen vi har!! Utd tar gullet, book it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kan folk slutte å si ''book it'' Starter å bli litt irrterende. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Ja, visst du kn slutte og troll e rundt forbi på foruimet. 9 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kan folk slutte å si ''book it'' Starter å bli litt irrterende. Kommer ikke til å skje. Book it! 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har enda ikke skjønt "Book it" og "Get in". Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Så "Get in" i det da! Endret 21. november 2010 av Elastico Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Tilbake fra London nå. Så kort er altså veien fra himmelen til helvete. Helt ufattelig at vi klarte å rote bort dette. Vi er rævva for tiden, men det er heldigvis de andre topplagene også. Det var for øvrig en syk opplevelse å se Cesc IRL. FOR en spiller. Når han får ballen, blir han omringet av et kraftfelt og det er umulig å ta ballen fra ham. Og når han sentrer ballen ser det ut som om han bruker telepatiske evner til å styre den rett i bena på en medspiller. Helt umenneskelig. Aller mest syns jeg synd på Le Prof. Jeg lurer på om denne opplevelsen knuser hans optimistiske natur og tvinger ham inn i en mørk tilværelse med store og hyppige inntak av alkohol. Hehe, aldri! Vi var to poeng fra toppen før denne runden, og vi er to poeng fra toppen etter. Tottenham er et vanskelig lag å slå, så dette er ingen krise. Tre poeng hadde gjort alt så mye bedre, men vi er fortsatt helt oppe i toppen. Et forferdelig surt og unødvendig tap, men jeg har fortsatt troen på gull. Edit: Må legge til at jeg satt rett bak Spuds-cuntsene, og jeg har ikke sett på maken til ufyselige klyser. Tottenham-hatet mitt er sterkere enn noen sinne. Lasagne-spisende, dvd-produserende møkkalag. Kvalmende. Endret 21. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Edit: Må si at jeg satt rett bak gunner-cuntsene, og jeg har ikke sett på maken til ufyselige klyser. Arsenal-hatet mitt er sterkere enn noen sinne. Ps: Lasagne er knallgodt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 "Shall we make, shall we make, shall we make a dvd? Shall we make a dvd!" Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Har enda ikke skjønt "Book it" og "Get in". GET BOOK IN IT! Endret 21. november 2010 av Jørgen 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Tilbake fra London nå. Så kort er altså veien fra himmelen til helvete. Helt ufattelig at vi klarte å rote bort dette. Vi er rævva for tiden, men det er heldigvis de andre topplagene også. Det var for øvrig en syk opplevelse å se Cesc IRL. FOR en spiller. Når han får ballen, blir han omringet av et kraftfelt og det er umulig å ta ballen fra ham. Og når han sentrer ballen ser det ut som om han bruker telepatiske evner til å styre den rett i bena på en medspiller. Helt umenneskelig. Aller mest syns jeg synd på Le Prof. Jeg lurer på om denne opplevelsen knuser hans optimistiske natur og tvinger ham inn i en mørk tilværelse med store og hyppige inntak av alkohol. Hehe, aldri! Vi var to poeng fra toppen før denne runden, og vi er to poeng fra toppen etter. Tottenham er et vanskelig lag å slå, så dette er ingen krise. Tre poeng hadde gjort alt så mye bedre, men vi er fortsatt helt oppe i toppen. Et forferdelig surt og unødvendig tap, men jeg har fortsatt troen på gull. Edit: Må legge til at jeg satt rett bak Spuds-cuntsene, og jeg har ikke sett på maken til ufyselige klyser. Tottenham-hatet mitt er sterkere enn noen sinne. Lasagne-spisende, dvd-produserende møkkalag. Kvalmende. Nei, vi er klanskje teoritisk med, men med Wenger ved roret kommer vi alltid til og være et evig 3'de plass lag. Vi eier ikke vinnervilje og vi kan ikke konsentrere oss om noe. Chamakh er dritt og kan egentlig bare pakke sakene sine og gå om han ikke begynner og utvikle et killerinstinct, og det jvæla raskt! Hadde RvP fått de mulighetene som Chamakh fikk igår hadde det stått 4-0 til pause og kampen hadde vært drept. En annen ting om kampen igår, syns dere Tottenham supportere at Gallas virkelig var så god? Greit, han var god. Men han var fremdeles en del av en bakre firer som var så svak for gjennombrudd at det ikke gikk an, han reddet som regel si egen ræv med at han vant ballen ifra Chamakh igjen etetr han var igjennom, men det var bare Chamakh som var kuk. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 I grunn ikke bare vi som syns det. Så BBC MOTD og der var de i grunn helt enige. De mente Gallas var MOTM. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jepp, han gjorde ingen feil og så og si alt rett igår. Problemet var at i første omgang fikk han jo ingen hjelp av midtbanen vår og måtte omtrent gjøre alt selv. I andre når Jenas ble flyttet dypere var det ikke mye rom for Arsenal og de måtte spille gåfotballen sin ved midtbanestreken i stedet. Arsenal-spillerne/Wenger var dumme nok til å falle for dette enkle taktiske grepet og ga Spurs flere farlige overgangsmuligheter som vi utnyttet veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå