Gå til innhold

PL: 20.11.2010 - Arsenal - Tottenham - Kamptråd

Big Tone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på et tidspunkt i kampen følgende statistikk:

Shots on target: Birmingham 1-22 Chelsea

Vet ikke om det stod til kampslutt, men det virker som et ganske stort ran, ikke at det gjør meg noe særlig. Det jeg vil frem til er at vi dessverre må innse at vi ikke er i nærheten av å vinne PL denne sesongen. Vi fortsetter å tape på hjemmebane, og og i dag den verst tenkelige kampen. Det er en skam og jeg håper at Wenger og spillerne ikke åpner kjeften om hvor "tight" PL-racet er denne sesongen. Per dags dato er vi ikke i nærheten av å vinne PL, selv om vi teoretisk er 2 poeng bak, det må vi alle innse. Jeg er lei av å ha håpet knust, så jeg gidder i hvert fall ikke mer.

Aller mest syns jeg synd på Le Prof. Jeg lurer på om denne opplevelsen knuser hans optimistiske natur og tvinger ham inn i en mørk tilværelse med store og hyppige inntak av alkohol.

Edit: Rettet mot Kleivert og MartinF.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

*Snip*

Selvfølgelig, men når vi først taper, så er det jo ingenting som er bedre enn at Chelsea taper også. Da har vi ihvertfall muligheten om vi mot all formodning skulle finne storformen. Er enklere å ta igjen si 5 poeng, enn om vi ender opp med å være 15 poeng bak...

Lenke til kommentar

Så på et tidspunkt i kampen følgende statistikk:

Shots on target: Birmingham 1-22 Chelsea

Vet ikke om det stod til kampslutt, men det virker som et ganske stort ran, ikke at det gjør meg noe særlig. Det jeg vil frem til er at vi dessverre må innse at vi ikke er i nærheten av å vinne PL denne sesongen. Vi fortsetter å tape på hjemmebane, og og i dag den verst tenkelige kampen. Det er en skam og jeg håper at Wenger og spillerne ikke åpner kjeften om hvor "tight" PL-racet er denne sesongen. Per dags dato er vi ikke i nærheten av å vinne PL, selv om vi teoretisk er 2 poeng bak, det må vi alle innse. Jeg er lei av å ha håpet knust, så jeg gidder i hvert fall ikke mer.

Aller mest syns jeg synd på Le Prof. Jeg lurer på om denne opplevelsen knuser hans optimistiske natur og tvinger ham inn i en mørk tilværelse med store og hyppige inntak av alkohol.

Edit: Rettet mot Kleivert og MartinF.

Dere får lære av Spurs-fansen, alltid behold troen inn i det siste ;)

Noen som la merke til hvem som sto ved siden av Henry når de zoomet inn på ham i andre omgang? Hint: Han spilte i en serie med et navn som kan minne om måten Arsenal-spillerne oppførte seg på idag :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Å si at vi ikke er i nærheten av å kunne vinne PL er tull å tøys i mine øyne. Viss vi ikke fortjener og ligge på tredje plass. Så fortjener ikke Man U og Chelsea og ligge på andre og første heller. De har spilt ræva i flere kamper de også. Det virker som om folk alt for mye sammenligner dagens PL, med den som var for noen år tilbake.

For da var topplagene i klasse for seg selv. Slik er det ikke lenger, det er et høyere nivå i PL i dag, som er grunnen til at flere storlag taper oftere.

Lenke til kommentar

Enig. Det er fortsatt 4-6 lag som er med og kjemper om ligagullet, men jeg synes alikevel at man kan se at Chelsea og Utd er et hakk over de andre og der kan jeg forstå hvorfor man allerede nå avskriver Arsenal. Det er noe med måten man taper kamper på.

At Chelsea taper idag etter 1-734 i målsjanser mot et av ligaens beste hjemmelag er ikke å sammenligne med blemmene Arsenal, City og Spurs har gått på i år.

Var vel Matthew Fox. Mente også at jeg så han.

Jeps det var det, nok en grunn til å mislike Lost. Takke meg til AI :)

Lenke til kommentar

Så lenge United og Chelsea spiller som fulle sjømenn og mister poeng i hytt og pine så er det helt åpent. Selv om jeg har ingen tro på at både Chelsea og United vil fortsette i denne stilen helt frem til våren. Jeg tipper at en av dem vil finne formen og legge resten av Premier League bak seg i støvet, folk sier det blir spennende, jeg tror det motsatte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...