Big Tone Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tiden er inne! North London Derby er tilbake i Premier League igjen! Jeg orker ikke skrive mye, har en oppgave å levere inn. Starter 13:45 på Lørdan den 20 November 2010. De to eneste rene topplagene i London møtes for et av de mest spennende NDL i historien. Begge lagene er i ganske ok form, ikke bra men ok. Arsenal stiller som klare favoritter da kampen er på Emirates, Tottenham er også svært shaky bak, er nå 16 kamper uten cleansheet, sannsynligvis 17 etter denne kampen. Gallas returnerer, samtidig som vi får besøk av verdens beste fotballspiller, nemmelig Gareth Bale. Regner med å få Walcott på høyre for og gjøre opp for farta til Bale, men er han raskere enn Bale? Qouter Hegland sin gamle signatur: "In the last century there have been more deaths of people pulling condoms over their head, than Tottenham victories over Arsenal." Tips: 4-1 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Håper på dette laget: Fabianski Sagna - Squillaci - Koscielny - Gibbs Cesc - Song - Denilson Walcott - Chamakh - Nasri 3-1. 1x Nasri, 1x Walcott, 1x RvP (inn for Chamakh etter 60), 1x VdV. LASSSAGNA OOOOOOAAAAAHH 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jevn førsteomgang, men i andre omgang vil Arsenal kjøre over. Cesc, Chamakh og Walcott. 3-0, book it. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 3-3 eller 2-3 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 hehe, om Bale har dagen så skal de nok få slite. Tror det blir en spennende og jevn kamp. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Om Sagna har dagen, som han har hatt hele sesongen, så holder Bale helt kjeft. Bale har forøvrig fått 1 assist på 114 innlegg i år, imponerende Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Gjør ikke noe så lenge han får 3 assists i morra :] Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Nja, har mine tvil angående det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 hehe, time will show :> Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Uff, ja. Gruer og gleder meg som et helvete. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Blir nok storseier til Arsenal dette, Gallas/Kaboul/Hutton kommer ikke til å ha en sjanse mot småpassningene og farten i Arsenal-angrepet. I tillegg mangler vi hele sentral-linjen vår i King/Hudd/Defoe, for ikke å snakke om Lennon og Dawson. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Dette kan bli en fantastisk kamp . Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Gleder meg villt Så lenge Bale ikke har dagen, så skal dette gå så fint så. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Meeeh! Må mekke bil i morgen, så må se denne på opptak Tror dette blir en jevn og skummel kamp. Hvis Bale har dagen kan det bli veldig skummelt. Satser på at Sagna tar han fint ut, og at alle gutta blør for drakta! 2-1: Chamakh, Nasri - van der Vaart Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Bale? Hvem faen er Bale? 5-1 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Bale? Hvem faen er Bale? 5-1 forhåpentligvis en spiller du kommer til hate etter morgen dagens kamp.. men er også redd for at Arsenal kommer til og vinne denne kampen.. 3-2 tror jeg! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Får ikke sove. Begynne på alkoholen før eller etter kampen? Har egentlig dårlig erfaring med kamper og alkohol, spesielt om vi taper, men merker det på kroppen at det allerede nå hadde vært godt og roe nervene. Imellomtida sitter jeg og koser meg Animals og Angry Birds på telefonen. Nervevrak som få nå. http://www.youtube.com/watch?v=QUXKtf1rdaY&feature=related Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Dette her skal bli gøy Natten har roet nervene mine og mens snøen faller ned og den første slurken med rom treffer leppene mine så tenker jeg egentlig stille til meg selv; You Won The League! In Black And White! Lykke til alle gooners! Og andre som heier på oss idag! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 #Arsenal legend Thierry Henry, wearing red and white scarf, is here and met the players off the bus, shaking their hands and wishing luck Har veldig lyst å se Gibbs fra start i dag, selv om Clichy teknisk sett er mer uthvilt. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Vinner vi kampen i dag ligger vi på 1. plass i en to timers tid i dag. Nyt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå