Gå til innhold

Burde jeg kjøpe PS3?

Vaffel.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke det spørsmålet. Spørsmålet er om det er noe spessielt å kjøpe i australia, som gjør at jeg burde ha penger der?

Hvorfor ikke vente til etter jul og heller kjøpe da så du får brukt litt penger i Australia, og heller spare opp det resterende beløpet igjen når du kommer tilbake?

Lenke til kommentar

Innenfor trådstarters interesseområde er det lite å få kjøpt i Australia (billigere enn i Norge). Men skal trådstarter være der en periode er det garantert mange andre ting (utover mat etc) som kan kjøpes. Jeg vil anbefale å ha de stakkars 2.500,- med ned. trådstarter vil raskt få brukt for dem til forskjellige ting og souvenirer.

Lenke til kommentar

En kamerat av meg har bodd en del der nede, og så har han vært på walkabout senere.

Så kan gi deg noen reise-tips.

Masse digre skumle edderkopper, haier og krokodiller der, så innvester i skikkelig livsforsikring før du drar. Husk å banke sko'ene skikkelig mot gulvet før du går ut, sorte enke-edderkoppen liker å gjemme seg der, dersom den ikke kryper oppi senga til deg om natten. :) Solkrem kan også være en ide å kjøpe..

Urfolket i Australia blir kallt verdens styggeste folk, aborgeene eller noe slikt, så vær forsiktig med kombinasjon av store mengder alkohol og kvinnfolk i nærheten av kamera.

Hvis du går på kenguru-jakt på natten, så hold deg i bilen, ikke gjemme seg i buskene for å hoppe frem når du hører lyder.. Ikke slå hammer-haier med stokker når de sover på bunnen.

Rått slangekjøtt smaker sykkelhjul, ikke kylling som de påstår. :p

Ellers er det akkuratt som hjemme. :) Ha det moro.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...