Gå til innhold

Opera oppgraderes

Anbefalte innlegg

Jeg rakker ikke ned, jeg sier jo at Opera er langt fra dårlig. Påpeker bare en mangel som konkurrenter har hatt siden tidenes morgen. En sunn debatt, det er det jeg vil kalle det. Kanskje Opera software implementerer det ved neste release.

Du skrev:

"Jeg skjønner liksom ikke poenget med å implementere en torrentklient når du ikke har alle andre vanlige funksjoner i en nettleser på plass."

Dette vil jeg kalle å rakke ned på Opera. Bare fordi den ikke har en eller annen tilfeldig funksjon du mener du trenger, så er ikke det noen grunn til å rakke ned på annen funksjonalitet. Torrent-klienten har ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GeirGrusom og svedman, dere misforstår. Det har ingenting med magic wand å gjøre (som er en funksjon som husker brukernavn og passord på sider, med mulighet for kjapp innlogging). Det autofullfør gjør er å huske ord og faktisk hele setninger som du har skrevet inn i diverse tekstfelt tidligere, uavhengig om det er for innskriving av passord/brukernavn ol.l

F.eks om du skriver noe i søkfeltet her på Diskusjon.no, la oss ta "dette er testsøk", trykker enter, og deretter går back, og skriver "de" så vil forslaget poppe opp og du trenger bare trykke ned + enter eller velge med musepekeren. Dette er en genial funksjon på mange måter, da den fungerer helt av seg selv og du slipper å skrive inn i det Opera kaller for Forms (navn/nummer/email/other etc).

Så spørs det da, om du vil at alt du har skrevet inn skal komme opp i diverse tekstfelt, for slik jeg har opplevd extensionen som solvpilen nevnte (her) så virker det som om i alle fall Buscomplete husker ord/setninger uavhengig sider. Så om du er inne på streaming side med voksenfilmer, og søker på litt av hvert vil det komme opp når du skal søke etter en holdeplass på trafikanten for din far. Lite morsomt med andre ord.

Derfor må man nesten velge selv. Man kan jo f.eks limite slike scripts til å kanskje bare ta de siste 5 ordene/setningene eller kun tall, slik at kontonr og slikt som er slitsomt å skrive inn kommer opp, men ikke annet. Ikke noe jeg har testet ut, men fungerer sikkert på en eller annen måte.

Håper det klaret opp temaet litt. Er jo ikke verre enn å prøve selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...