RBW Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 I god tid før Sandy Bridge blir tilgjengelig viser Asus frem sine kommende hovedkort. Les mer Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Gi meg et P67 Sabertooth med støtte for vann så skal jeg kjøpe Genialt om mer eller mindre hele kortet er en gigantisk heldekkende vannblokk. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hvorfor har de "sensurert"/blurret opp CPU-pins på P8P67 Deluxe bilde?De har gjort det samme med mange andre deler av bilde.(De kan neimen ikke ta lett på NDA =P)Rimelig dårlig kvalitet på det bildet, i tilegg til veldig cheesy redigering... Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hva menes med at de har kastet bort de analoge komponentene fra kortet? Hva slags komponenter er det som er fjernet? På bildene ser man flere komponenter med 3-8 pinner, er dette virkelig digitale komponenter, og hvilken funksjon har de i så fall? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Sabeltann har fått burka. Hva er poenget? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 kommende hovedkort med P67-brikkesettet og LGA1155-brikkesettet.ehh... hæ ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Håper vi får se noen H67-hovedkort i full ATX-størrelse. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ingen nyheter om AMD hovedkort? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Såååå.. Hva er det "store" nye i Sandy bridge? Og er i7 fortsatt overklasse med x58 sammenlignet med dette? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Sabeltann har fått burka. Hva er poenget? Ja, lurte litt på det selv, setter stabilitet i høysetet selv, men har blitt skuffet av asus i det siste. Problemet er vel ikke at delene ikke er pansret? Problemet er jo kvaliteten på delene og chippene delvis, og stabiliteten på softwaren på kortet. AtW Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Sabeltann har fått burka. Hva er poenget? Ja, lurte litt på det selv, setter stabilitet i høysetet selv, men har blitt skuffet av asus i det siste. Problemet er vel ikke at delene ikke er pansret? Problemet er jo kvaliteten på delene og chippene delvis, og stabiliteten på softwaren på kortet. AtW Sabeltannkortet er beregnet for barn, og har fått beskyttelse så de ikke skal søle saft ned på kretsene og kortslutte dem. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kommer det en ny CPU socet også? LGA 1155? sist jeg skjekket het det LGA 1156 men det står jo 1155 på P8P67 Deluxe kortet. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ja, socket 1156 erstattes av socket 1155. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) må ikke intel da begynne å produsere nye CPUer eller går det om hverandre? det er jo da litt kjett for de som allerede har 1156 og har lyst på P67 platformen og da må kjøpe deg ny prosessor også hvis de vil bytte edit: glem det jeg leste litt om1155 den er ikke kompatibel med 1156 så det er jo greit nokk. fint å vite da kansje 1156 synker litt i pris og kansje blir min neste plattform. Endret 19. november 2010 av Bjotte Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Sabertooth skal visstnok ha det belegget som en slags ekstra kjøleløsning. Tror jeg leste det på Anandtech eller hvem det nå enn var som først lanserte denne nyheten. Det skal forresten være "Tough", ikke "Though" i artikkelen. Få dere rettskrivere, vær så snill. Om ikke en profesjonell, så få i hvert fall kona til å se over det. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 @Bjotte: Er redd for at 1156 cpu-er ikke vil synke særlig i pris. Intel kommer nemlig til å fase ut produksjonene av cpu-er for 1156 relativt fort når Sandy Brigde er lansert så vidt jeg forstår. Mener jeg leste et sted at Intel regner med at Sandy Brigde vil stå for 75 % av omsetningen om et år. @Möllers Tran: Fram til Intel lanserer Sandy Brigde på 1365 sokkel (og en sokkel til) vil nok X58 (1366) være topproduktene. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 FFUUU, nå kjøpte jo jeg akkurat 1156, slik at det skulle være mulig å skaffe seg en ny prosessor hvis jeg trengte det, og nå, nå som pakken akkurat er sendt, leser jeg dette ... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 To ukers angrefrist! 1 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Sandy Va^H^HBridge kommer ikke før januar/februar, og prisen blir sikkert ikke hyggelig til å begynne med. Jeg har ingen aning hvorvidt det kommer nye prosessorer til LGA1156, men du kan sikkert gjøre et bruktkupp. Nettsjappene skal også kvitte seg med det de har på lager, ikke at det blir med det første i og med at du fortsatt får kjøpt flunkende nye LGA775 prosessorer. Hva Asus-kortet angår; synd at skjoldet er i plast og ikke metall, det kunne vært artig å se om man kunne steke egg på "barnesikringsdekselet" (fritt etter Kaaz) hvis man stengte luftflyten inn og ut. EFI derimot, det er gode greier. Jeg tror ikke jeg kjøper Sandy Bridge med det første, men hvis jeg skulle gjort det, ville jeg definitivt vurdert et Asus-kort (jeg har fire maskiner med Asus-kort, og fire i reserve :]). "Though" betyr forresten "dog", det riktige ordet er som kommentert ovenfor "tough". Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 @Bjotte: Er redd for at 1156 cpu-er ikke vil synke særlig i pris. Intel kommer nemlig til å fase ut produksjonene av cpu-er for 1156 relativt fort når Sandy Brigde er lansert så vidt jeg forstår. Mener jeg leste et sted at Intel regner med at Sandy Brigde vil stå for 75 % av omsetningen om et år. @Möllers Tran: Fram til Intel lanserer Sandy Brigde på 1365 sokkel (og en sokkel til) vil nok X58 (1366) være topproduktene. sant, men hva er egentlig forskjellen på p55 og x58 ? eneste jeg kan se er 3 minnekanaler noe som har nesten 0 å si for ytelsen, og 3-way 4-way sli. eller er det flere ting jeg har gått glipp av ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå