audigeir Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er det mulighet til å få PC til å akseptere en minnepenn som CD/DVD? Prøver å installere f.eks. office fra minnepenn men får beskjed at jeg må sette inn cd. Har også prøvd andre programmer, noen går det på mens andre ikke. Må jeg installere/formatere på en spes. måte, evt ha en spes. minnepen? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det som kan gjøres er å sørge for å lage en .iso fil av det som skal puttes på minnepennen, så sørger man bare for at datamaskinen det skal avspilles dette på, har feks Daemontools lite eller Virtualclonedrive og kan "montere" denne fra mediet. Lenke til kommentar
audigeir Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Hvilket ISO prg. kan jeg bruke ? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 PowerISO eller MagicISO for eksempel. Lenke til kommentar
audigeir Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Takk! Da fikk jeg det til å virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå