Tja Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg har akkurat hentet en 120 GB Maxtor DiamondMax Plus 9 SATA, som jeg skal koble til. Jeg har fra før en Western Digital Raptor, som jeg fra nå av skal bruke som systemdisk. Jeg fikk imidlertid ingen CD-ROM med fra Komplett, og har prøvd å hente programvare fra Maxtor uten å ha klart å fikse problemet ; Jeg får ikke lagt til enheten..... Kan jeg bruke FDisk, eller må man bruke originalprogramvaren ? Kan noen forklare meg hva jeg bør gjøre - steg for steg ? Setter stor pris på alle hjelp ! Lenke til kommentar
ScabbedAngel Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg har akkurat hentet en 120 GB Maxtor DiamondMax Plus 9 SATA, som jeg skal koble til. Jeg har fra før en Western Digital Raptor, som jeg fra nå av skal bruke som systemdisk. Jeg fikk imidlertid ingen CD-ROM med fra Komplett, og har prøvd å hente programvare fra Maxtor uten å ha klart å fikse problemet ; Jeg får ikke lagt til enheten..... Kan jeg bruke FDisk, eller må man bruke originalprogramvaren ? Kan noen forklare meg hva jeg bør gjøre - steg for steg ? Setter stor pris på alle hjelp ! Har du kontaktet Komplett?? Jeg jobber på Komplett's hovedlager, så hvis du ikke har fått det til å funke ennå, så kan jeg godt sjekke med support avd vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå