miXer Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg finner ingen drivere til denne printeren for linux. Jeg har prøvd å koble den til via trådløst og via usb kabel, men ingenting fungerer. Finner den ikke i lista over tilgjenglige printere under Printer Configuration i System settings. Noen som har en løsning? Eller må jeg ty til Windows?? Lenke til kommentar
Del Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Beklager, din skriver er ikke støttet: http://www.openprinting.org/printers Du kan naturligvis google etter odde drivere, men det beste er å velge en printer som er støttet. Epson og HP er normalt sikkerstikk. Lenke til kommentar
kalle2 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 prøv å last ner fra her Turboprint pleie ha drivere te canon :-)men bruk 30 prøveversjon for å se at da virke før du kjøpe:-) Lenke til kommentar
miXer Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Jaja.. Da får jeg ty til Windows. Takk for svar Lenke til kommentar
Del Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Skader ikke å prøve Turdoprint, de påstår å støtte din printer. Litt trøblete at de ser ut til å ta betalt for drivere. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Fint og flott om de har driver til min printer, men jeg betaler ikke for en driver! Jeg har kjøpt printeren, det får holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå