Paran0rmal Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noen som vet hvor man får kjøpt Thunder i Norge? Vil helst slippe å dra til Sverige for å få tak i. Har hørt at man får kjøpt den i Oslo, men jeg bor i Holmestrand (Vestfold) så det hadde vært greit om jeg fant noe nærmere. Hadde vært nydelig om noen visste om steder man får kjøpt i Tønsberg, siden jeg er der ganske ofte. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noen som vet hvor man får kjøpt Thunder i Norge? Vil helst slippe å dra til Sverige for å få tak i. Har hørt at man får kjøpt den i Oslo, men jeg bor i Holmestrand (Vestfold) så det hadde vært greit om jeg fant noe nærmere. Hadde vært nydelig om noen visste om steder man får kjøpt i Tønsberg, siden jeg er der ganske ofte. I Kr.Sand er det en Mix butikk som har, kanskje du burde stikke innom en av de og spørre der. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Spør i snustråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå