Paran0rmal Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg holder på med en nynorskoppgave på skolen om en film jeg har sett, og orker ikke lete rundt etter svar, så lurte på om noen kunne fortelle meg hva som menes med "personlige verdier," og gjerne også hva jeg burde skrive. Har forøvrig bestemt meg for å skrive om filmen Blood Diamond og er ferdig med referatet. Oppgaven er: "Gje eit referat av handlinga i filmen. Vel så ein av karakterane og sei di mening om han/ho har hatt ein positiv eller negativ innverknad på dei personlege verdiane til tenåringar." Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 En personlig verdi er for eksempel om det er greit at andre utnyttes og dør for at vi skal få de produktene vi vil ha, og helst så billig som mulig Lenke til kommentar
Paran0rmal Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 En personlig verdi er for eksempel om det er greit at andre utnyttes og dør for at vi skal få de produktene vi vil ha, og helst så billig som mulig Åja, var noe sånt jeg tenkte meg, men klarte ikke å sette ord på det Da passer det jo perfekt til filmen jeg skriver om. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå