ATWindsor Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hei,litt om bakgrunnen for mitt spørsmål, i dag er jeg bruker på en mailserver som desverre ikke er stabil nok, og jeg ønsker å bytte. På denne siden har jeg en ezmlm-mailingliste, listen er en enkel liste der vi er en gruppe på ca 15 venner som sender mail til hverandre, kun de som er på lista kan sende mail til lsita (for å hindre spam), og man kan melde seg på og av lista. I tillegg slipper jeg masse reklamer og dill på bunnen av mailen. Jeg er i dag kunde hos domeneshop, og spurte de om de har tilsvarende funksjonalitet hos de, det ahr de ikke, men vedkomemnde sa at jeg som webserver-kunde kunne gjøre det samme via webserveren. Via feks phplist eller mailman. Er dette riktig? Kan jeg oppfylle samme funksjaonlitet, og sånn noenlunde enkelt? Merk alle må kunne sende mail til hele lista kun ved å sende epost til listas adresse, jeg kan ikke ha noe opplegg der kun jeg kan sende ut til lsita, eller via noe webinterface eller noe. Jeg vil at det for brukerene helst ikek skal merkes at jeg har byttet teknologi. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå