Gå til innhold

Kilpsch ProMedia 2.1 - glimrende men..

Anbefalte innlegg

Hei.. akkurat kjøpt meg Kilpsch ProMedia 2.1.

I den forbindelse opplever jeg et par ting:

- virker som det er dårlig kontakt mellom høyttalere og plugg.. skurrer når man rører ledninga ..er det flere som opplever dette, fått problemer etterhvert??

- during fra sub'en når det ikke spilles ..noe å gjøre med det?

PS! virker som det er glimrende lyd, heldigvis ikke noe "HISS" som det er fra mine logitech Z-680..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan sikkert prøve å oppgradere kablene slik at du får sånn moster cable kabler med plugger...

blir nok bedre da tror jeg

det med suben er nok vanlig tror jeg, sub er sub og vil nok høres litt samme om den står i standby, men riktig nok ikke mye...

Lenke til kommentar
Hei.. akkurat kjøpt meg Kilpsch ProMedia 2.1.

I den forbindelse opplever jeg et par ting:

- virker som det er dårlig kontakt mellom høyttalere og plugg.. skurrer når man rører ledninga ..er det flere som opplever dette, fått problemer etterhvert??

- during fra sub'en når det ikke spilles ..noe å gjøre med det?

PS! virker som det er glimrende lyd, heldigvis ikke noe "HISS" som det er fra mine logitech Z-680..

-Jepp, det er elendig kontakt mellom høytaler og plugg. Men du kan kjøpe skikkelig kontakter, og montere de i høytalerene. (og på kablene) Husk at høytalerene skal være "luftette", også etter modifiseringen :wink:

- Duringen / summingen har jeg også. Du kan nok legge litt ekstra lakk på trafoen, å se om det hjelper. Det er i allefall ingen vits å bytte kassa, for du får samme summinga igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...