Gå til innhold

Hva folk kaller nyere Call of Duty-spill

Anbefalte innlegg

Noe jeg har lagt merke til, og det gjør meg irritert.

For bare måneder siden var CoD: Modern Warfare 2 populært blandt mange. Men, 90% av ungene som spiller det, kaller det "CoD". De har ingen respekt for de tidligere kvalitets-spillene.

på det nye, CoD: Black Ops, sier de fleste "Black Ops", noe som er greit, da det spesifiserer det ene spillet, men at folk sier "CoD" og venter at folk skal skjønne det er det siste i serien, er tull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår irritasjonen din men klarer ikke å irritere meg over det selv. Når det kommer ut en ny Harry Potter-film forstår du at det er den nyeste det er snakk om når de sier "Har du sett HP?".

Om du kjenner folk som nå (etter Black Ops-release) enda sier CoD når de referer til MW2 er jeg forsåvidt med på å irritere meg.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

For bare måneder siden var CoD: Modern Warfare 2 populært blandt mange. Men, 90% av ungene som spiller det, kaller det "CoD". De har ingen respekt for de tidligere kvalitets-spillene.

Jepp, det er heilt sikkert mangel på respekt som er årsaken... :roll:

Lenke til kommentar

Jepp, det er heilt sikkert mangel på respekt som er årsaken... :roll:

Kanskje ikke, men gjør meg forbanna at de ser på (i mine øyne) som MW2 (som regel) som "definisjonen" på Call of Duty. Spør du meg er det der serien spora av. Spesiellt mht. MP. SP var grei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...