CBA Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noe jeg har lagt merke til, og det gjør meg irritert. For bare måneder siden var CoD: Modern Warfare 2 populært blandt mange. Men, 90% av ungene som spiller det, kaller det "CoD". De har ingen respekt for de tidligere kvalitets-spillene. på det nye, CoD: Black Ops, sier de fleste "Black Ops", noe som er greit, da det spesifiserer det ene spillet, men at folk sier "CoD" og venter at folk skal skjønne det er det siste i serien, er tull. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ja, og? Finnes virkelig mye rart man kan klage på Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Siden jeg og noen andre er sammen om å spille flere av spillene på lan, sier jeg som regel cod 4 ,modern warfare 2, world at war, osv. Må si at jeg foretrekker cod 4.... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Jeg forstår irritasjonen din men klarer ikke å irritere meg over det selv. Når det kommer ut en ny Harry Potter-film forstår du at det er den nyeste det er snakk om når de sier "Har du sett HP?". Om du kjenner folk som nå (etter Black Ops-release) enda sier CoD når de referer til MW2 er jeg forsåvidt med på å irritere meg. Endret 19. november 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 CoD er visst eg skal nemne serien av CoD-spel. Men pratar eg om eit spesifisert spel, så går det i; CoD(1,2,3,4) World at War(WaW), Modern Warfare 2(MW2) eller Black Ops(BO). Seier ikkje eg skal spele CoD, når eg setter på BO liksom.. Det passar ikkje inn Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noe jeg har lagt merke til, og det gjør meg irritert. For bare måneder siden var CoD: Modern Warfare 2 populært blandt mange. Men, 90% av ungene som spiller det, kaller det "CoD". De har ingen respekt for de tidligere kvalitets-spillene. Jepp, det er heilt sikkert mangel på respekt som er årsaken... Lenke til kommentar
CBA Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Noe jeg har lagt merke til, og det gjør meg irritert. For bare måneder siden var CoD: Modern Warfare 2 populært blandt mange. Men, 90% av ungene som spiller det, kaller det "CoD". De har ingen respekt for de tidligere kvalitets-spillene. Jepp, det er heilt sikkert mangel på respekt som er årsaken... Kanskje ikke, men gjør meg forbanna at de ser på (i mine øyne) som MW2 (som regel) som "definisjonen" på Call of Duty. Spør du meg er det der serien spora av. Spesiellt mht. MP. SP var grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå