Larsenio Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Gratulerer med nytt kamera og utstyr (på vei) da Det er nok et MEGET fornuftig valg... D7000 vil du ikke ha synlig støy før ca ISO800 og støyen blir visstnok -i likhet med Pentax K5- rundt ISO 6400 ;D Gled deg, mao!!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 tester "Bra kamera med dårlig linse" vs "Dårlig kamera med bra linse". Jeg synes de er veldig underholdende og lærer litt om fotografering og bruk av utstyr. Kommer nye videoer relativt ofte og, anbefaler å se flere videoer av de. Grattis med nytt utstyr Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) tester "Bra kamera med dårlig linse" vs "Dårlig kamera med bra linse". Jeg synes de er veldig underholdende og lærer litt om fotografering og bruk av utstyr. Kai er konge. Men jeg tro det er lurt å ikke ta alt for god fisk. Kai & Co er litt som Kenny Boy - mye moro, mye tøys, og litt fornuftig innimellom. edit - det manglet ikke Endret 27. februar 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Enig i det, hadde vært bedre om de hadde kuttet litt ned på fjaset i blant. Men Kai kan til tider være jævlig artig, spesielt i papparazi videoen. Men videoer som den om kunstutstillingen hadde vært bedre om den hadde vært laget en smule mer seriøst. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Hahaha, ler så jeg tårer jeg iallefall.. "... because it´s the essens of man.." XD Betyr vel kanskje at jeg som jente ikke kan ha et sånt hus noen gang..? Må nok titte litt mer på dem. Og ja, gleder meg til å prøve ut nytt utstyr. Skal dekke et større ute-arrangement i slutten av mars, tenkte å ta med D60´n som ekstrakamera. Usikker på om jeg får bruk får telelinse, men da har jeg den lett tilgjengelig iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå