Matias Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har ikke sett siste versjon, men jeg er helt enig. Det virker som at utviklere utvikler(ironisk nok) en form for stormannsgalskap så fort programmet blir middels populært. Nero er som sagt kroneksempelet. Men jeg tror også det er en konsekvens av de har fått det for seg at dagens brukere vil ha middelmådige alt-i-ett løsninger, istedet for enkeltstående programmer som løser sin oppgave godt. Og jeg HATER det. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Søkte litt og kom over dette på deres hjemmesider, uten at jeg ble helt klok selv. (riktignok uten å ha testet selv, lest veldig nøye eller søvn i løpet av nattevakt). Endret 19. november 2010 av blured Lenke til kommentar
galskab Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 uTorrent blir sponset for å ha med installasjon for andre programmer som toolbarer i instalasjonsfilen deres. Viktig å huke av at du ikke vil ha slik programvare. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Mer funksjonalitet er bra så lenge det ikke går utover opplevelsen av programmet, og at grunnprinsippet om ingen installasjon opprettholdes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå