andsti Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 heisann, har et bilde, et helt vanlig bilde som jeg har lyst til å gjøre om til slik det vedlagte bilde er, vet noen om et program, helst til mac, som kan gjøre det ??? tusen takk!! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Photoshop ville være standardsvaret, men det koster en liten formue. Gimp er et gratis alternativ som alltids skal få gjort jobben. Lenke til kommentar
andsti Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 okey, vet du hvordan man gjør det på gimp? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Tja. Ved å først bruke noen hundre timer på å lære programmet og så sette seg ned en halv dag ... ? Men du kan alltids begynne her: Lenke til kommentar
andsti Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 vet at jeg har sett det før, at man bare kan ta et bilde av et annsikt og trykke på noe på et program, slik at det blir sånn som jeg vil ha det.. men husker ikke hvor Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 ...helst til mac, som kan gjøre det ??? Det finnes en pluin til Aperture som heter ToonIt som kan gjøre det i hvert fall. Vet ikke om du bruker Aperture da?? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Bare å søke etter "stencil effect" - de fleste avanserte bildebehandlingsprogrammer har mulighet for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå