Gutt17 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Open Tigra er råe biler, ikke så mye plass i de, men kule å se på. Er det kanskje mer jentebil ? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Av dine tre første påstander er jeg tilbøyelig til å være enig i én; det er ikke så mye plass i de. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg er enig i at det ikke er så mye plass i de, og at det er en jentebil. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 vektfordelinga skal også vissnok være helt fucked på de bilene.. dog kan jeg ikke komme med noen kilder, kansje noen vet bedre? Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 vektfordelinga skal også vissnok være helt fucked på de bilene.. dog kan jeg ikke komme med noen kilder, kansje noen vet bedre? Den har forhjulstrekk. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 vektfordelinga skal også vissnok være helt fucked på de bilene.. dog kan jeg ikke komme med noen kilder, kansje noen vet bedre? Den har feilhjulstrekk. Fikset for deg Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 vektfordelinga skal også vissnok være helt fucked på de bilene.. dog kan jeg ikke komme med noen kilder, kansje noen vet bedre? Den har forhjulstrekk. joda, men det trenger ikke å ha innvirkning på vektfordelingen Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Den har forhjulstrekk. joda, men det trenger ikke å ha innvirkning på vektfordelingen Hvis hele drivverket plasseres i fronten, påvirker det vektfordelingen? Tja.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 tigra,frontera,agila er det mest misslykkede oplene som er laget. de er så stygg at en lada er nesten bedre. stygg er de og ja vet ikke hva jeg skal si men dritbil. jeg må si at calibraen ser bedre ut enn tigra og de dær fordet om jeg synes calibra er dritstygge biler. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vel, Frontera er vel egentlig en Izusu, mens Agila er en Suzuki, så det er vel en "unnskyldning", men Tigra er fortsatt en lite attraktiv bil. Ene naboen min har en slik en, ikke noe drømmebil - selv om den stort sett står parkert sammen med Corsaer, diverse Ford Ka, Yariser og 207er ... Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Den har forhjulstrekk. joda, men det trenger ikke å ha innvirkning på vektfordelingen Hvis hele drivverket plasseres i fronten, påvirker det vektfordelingen? Tja.. Noen har girkassa bak Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Den har forhjulstrekk. joda, men det trenger ikke å ha innvirkning på vektfordelingen Hvis hele drivverket plasseres i fronten, påvirker det vektfordelingen? Tja.. Noen har girkassa bak Haha, forhjulstrekk med girkassen bak. Hadde du hatt litt teknisk innsikt så hadde du visst hvor sløkket det faktisk er. Hvis meg en eneste bil med den layouten, så får du en 10er av meg. Edit: Hadde vært mye lettere å lage en bil med motor bak og gir/diff foran, men det kan det umulig være noen som har gjort. Endret 3. desember 2010 av rublings 1 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 kan riktig nok ikke henvise til en bil med slikt oppsett med forhjulsdrift men det må da finnes et eksemplar! hehe Kan se om jeg finner ut noe Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Det finnes plenty av biler med girkassa plassert bakerst, men disse har bakhjulsdrift. (Det finnes vel også noen firehjulsdrevne biler med et slikt system, men jeg kan ikke komme med noen eksempler akkurat nå.) Jeg har aldri hørt om, og jeg har lest om frkytelig mange merkelige biler, en forhjulstrekker med en slik løsning. Det er nok praktisk mulig, men det ville bare vært idiotisk. Endret 3. desember 2010 av Tee-Zee Lenke til kommentar
trra Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) 4wd og motor\girkasse bak finner man i Porsche 911 og Vw Caravelle med Boxer. Forhjulstrekk med motor bak er faktisk blitt prøvd i Dymaxion car, står litt i wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/Rear-engine,_front-wheel_drive_layout http://en.wikipedia.org/wiki/Dymaxion_car Tigra er forøvrig en kjipp bil... Endret 3. desember 2010 av trra Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er jeg klar over. Tenkte mer på biler med motoren foran, girkassa bak og firehjulsdrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå