Ol'H Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Måtte se situasjonen igjen.De gangene Wigan kom gjennom var stort sett forsvaret i ubalanse, langt fra bare Rafael sin feil. Med unntak av den ene gangen. Det er likevel ikke poenget. Han har kommet seg, har vært en unsung hero i noen kamper. Jeg gir han bare litt cred etter at han har fått mye stick. I tillegg er det ingen med unntak av VDS som er helt uten feil idag. Endret 20. november 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 For meg var Park den beste. Veldig mye arbeid over hele banen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) EVRA!!!! Hvem sa i United-tråden tidligere at han ikke scora? :!: Tipper en av midtbanespillerne våre pluss Chicharito goaler. 2-0 til United med antydninger til bra spill. Dette er et Wigan-lag vi skal gruse på hjemmebane. Det der funker aldri da jeg setter penger på det. Endret 20. november 2010 av niko. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ser andreomgang i halvsøvne før jeg sovner igjen. Jeg må si jeg blir forbanna og lei meg når jeg ser laget vi starter i dag. Hvordan vi er ajour med Chelsea er ganske ubeskrivelig. Vi kommer til å gå på en smell snart. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Heh... Vel, smeller har vi igrunn hatt enormt mange av denne sesongen. Eneste grunnen til at vi henger med Chelsea er at Chelsea har hatt mange smeller de også. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 EVRA!!!! Hvem sa i United-tråden tidligere at han ikke scora? :!: Tipper en av midtbanespillerne våre pluss Chicharito goaler. 2-0 til United med antydninger til bra spill. Dette er et Wigan-lag vi skal gruse på hjemmebane. Det der funker aldri da jeg setter penger på det. I tillegg kommer jeg med at det kom til å bli rødt etter at Wigan fikk sitt andre gule. Samt scorer vi med en gang jeg skriver at det å score mål er kjedelig og oppskrytt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det at det kom til å bli rødt kunne hvem som helst spådd, de kom stadig vekk for hardt og for sent inn med taklingene. Rodallega med den styggeste, men han var god frem til da. Tror han går til en større klubb enten i januar eller til sommeren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå